Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, stille her idag. :ohmy:

Folk er sikkert ute i det fine været. Jeg driver å går gjennom økonomien min, blir et par hundre millioner til overs denne måneden ser det ut til. :fun:

Jeg har nettopp våknet, ble seint i natt :|

Uhm, siden du går massivt i overskudd, klarer du da å avse en liten slant sum til en fattig stakkar? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg driver å går gjennom økonomien min, blir et par hundre millioner til overs denne måneden ser det ut til. :fun:

Det er ikke så rart, du robbet kontoen min husker du?

Lenke til kommentar
Hva ble høydepunktene?

Å se igjen et par gamle venninner jeg ser alt for sjelden (de eneste to jentene som var der), samt å irritere vettet ut av jenta som bor rett under og holder verten våken med shady 90-talls EDM døgnet rundt. Hu fikk sur jazz og råkkenråll tilbake =D

Samt at jeg ble småfull for første gang på alt for lenge :D

Lenke til kommentar
mMmm ... Flott fest :D

Å? Fortell :D

Hahaha... :!: :lol::rofl:

Hva ble høydepunktene?

Å se igjen et par gamle venninner jeg ser alt for sjelden (de eneste to jentene som var der), samt å irritere vettet ut av jenta som bor rett under og holder verten våken med shady 90-talls EDM døgnet rundt. Hu fikk sur jazz og råkkenråll tilbake =D

Samt at jeg ble småfull for første gang på alt for lenge :D

Høres vellykket ut. :thumbup::thumbs:

Lenke til kommentar
Ja.

EDIT:

Husk at frakten ikke telles da :)

Her var det mye feilinformasjon.

Dersom du kjøper noe med verdi over 200kr (uten frakt) betaler man moms av pakkens verdi inkludert frakt. I tillegg kommer det er fortollingstollgebyr, for Posten er det på ca. 100 kroner.

redigert:

kilde: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...uage=NO#kostnad

Anbefaler også å sjekke denne:

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCal...;epslanguage=NO

Regner ut totalsum før fortollingsgebyr.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...