Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da var filmen ferdig ME er undervurdert myalgisk encefalopati? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirror's Edge er et herlig spill. 10000+ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Mirrors Edge hadde en ekstremt bra visuell stil. Men så kom jo spillet ut når alle spill skulle være "BROWN IS REAL! ADD MOAR BROWN!" Det jeg ikke likte var cutscenes, de var i en forferdelig teit tegneserie stil Endret 9. januar 2010 av Campin Carl Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ME er undervurdert Norges ME-forening? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirrors Edge hadde en ekstremt bra visuell stil. Men så kom jo spillet ut når alle spill skulle være "BROWN IS REAL! ADD MOAR BROWN!" Hææ? xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirror's Edge er et bra spill ja. Men gikk veldig fort lei av det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så var man på lan Lat arbeidsløs nerd? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirror's Edge er et herlig spill. Hadde absolutt potensiale, men det feilet på ganske mange måter dessverre. Kunne blitt grisekult, blei bare pent å se på og artig til tider. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så var man på lan Lat arbeidsløs nerd? Nope. Er hos gode venner Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er hjemme og koser meg med kalorier Har hatt impulsiv frisørtime i dag, og i morgen skal jeg kjøpe objektiv og se Avatar med noen venninner Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er sterkt imot at vi fremdeles tviholder på fysiske medier for film og musikk når digital nedlasting er et godt alternativ. Gjør det lettere for meg å laste ned lovlig enn å laste ned ulovlig og jeg gjør det. F.eks ville vi unngått unødvendigheter som denne om digital nedlasting var regelen, ikke unntaket: http://e24.no/medier-og-reklame/medier/article3448079.ece Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirrors Edge hadde en ekstremt bra visuell stil. Men så kom jo spillet ut når alle spill skulle være "BROWN IS REAL! ADD MOAR BROWN!" Hææ? xD Alle moderne FPS er brune og "THEY HAVE NUKES/A KILLER VIRUS! YOU HAVE TO KILL MORE PEOPLE THAN HITLER ALONE AND CAN'T PASS ANY OBSTACLE LARGER THAN A PICKET FENCE!" Det er det siste tiårets FPS oppsummert i en setning. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det siste tiåret har betydd mye for FPS som sjanger. Selvfølgelig har vi fått mye unødvendig tull, men også meget betydningsfulle titler, som f.eks halflife 1 & 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er hjemme og koser meg med kalorier Har hatt impulsiv frisørtime i dag, og i morgen skal jeg kjøpe objektiv og se Avatar med noen venninner Hva slags objektiv til hva slags kamera? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 da er jeg kvitt en halvkilo hår Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 christinahk: om du ikke har noe imot en utfordring - vurder å kjøpe et knallgodt fastobjektiv og la det stå fast på kameraet. Det gir fotoglede og kunnskaper - og setter begrensninger som gir en liten utfordring. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) christinahk: om du ikke har noe imot en utfordring - vurder å kjøpe et knallgodt fastobjektiv og la det stå fast på kameraet. Det gir fotoglede og kunnskaper - og setter begrensninger som gir en liten utfordring. Har allerede funnet et, men hva mener du egentlig? Kjøpte ett godt objektiv og lime det på så man ikke kan bytte? Hørtes nå litt rart ut. Hihi Jeg er hjemme og koser meg med kalorier Har hatt impulsiv frisørtime i dag, og i morgen skal jeg kjøpe objektiv og se Avatar med noen venninner Hva slags objektiv til hva slags kamera? Et 50mm f:1.8 mk I til Canon eos 30d. 20 år gammelt, men skal visst være av bedre kvalitet enn mk II som man får kjøpt nå Endret 9. januar 2010 av christinahk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ikke vært innom her på lenge O.o Hva foregår på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke lime det fast, men å kun bruke det - uten å falle for fristelsen å lete fram zoomen man brukte før. 50mm på cropkamera funker, såvidt. Ikke like allsidig som et normal-fastobjektiv, men man får leke seg med tilgjengelig lys, og oppleve fastoptikkens sjarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg