L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Altså. Fedje har noen søte hytte-hoteller, vi skal få stort hotell, vi har masse båter og slikt, nyyydelige omgivelser som er perfekte for piknikk om sommeren, vi har ett variert dyreliv, vi har "hallen", som da er en idrettshall med gymsal, treningsrom, kafe-aktig ting og bowling. Vi har jevnlig konserter med lokale band osvosv. Jeg gadd ikke skryte mer. x) Angående ølet, det blir ekkelt når det er så kaldt. xD Langesund er det eneste stedet som står fast på Postgirobyggetsturneliste. PGB har også skrevet en egen sang til Langesund. og litt sånn malapropos. Nå har jeg styrta fire kopper kaffe så jeg har entret überspamme-modus. Be afraid; be very afraid. Kurbad også, eller har det blitt til det funky badelandet? Og var ikke det et hotell i samme bygg som badelandet? Muligens med noen funky historier fra krigens dager og smuglere og div kos Ja kurbadet er en del av det hotellet med badeland. Masse historier fra krigen. Blandt annet så bygget tyskerne et kystfort her pga. en misfortsåelse. Det skulle vært bygget et annet sted, men på grunn av at det er flere steder i Norge som heter Tangen og tyskernes lokalkunnskaper ikke helt var på topp så bygget de det her i stedet. Endret 4. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 vi skal få stort hotell,Men kommer aldri vi har ett variert dyreliv15 typer måker samt et par grevlinger her og der Vi har jevnlig konserter med lokale bandTuba-Trond og maursyre-margit på fele Jeg nekter å innrømme at jeg begynte å le høyt, og går til motangrep: Hotellet er i planleggingsfasen, de driver og tegner det. Det kommer, I tell you! Skal vi snakke om fugler så er Fedje ett av de stedene i landet med mest variert liv. Grevlinger har vi ikke, men hjort og oter og sånne skadedyr har vi masse av. =D Og ingen på fedje spiller fele offentlig, tho, det er en som spiller sag. Men, uansett, jeg snakker om hakket større band. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Oooooh! Jeg glemte noe. Vi har Norges eneste El-kjeden butikk med sjenkebevilgning! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Og ingen på fedje spiller fele offentlig, tho, det er en som spiller sag. MYE bedre Oooooh! Jeg glemte noe. Vi har Norges eneste El-kjeden butikk med sjenkebevilgning! JEG KOMMER!!!! edit: til deg altså lars... er faksisk på jobb Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 L4r5, ha ha, jeg visste det måtte være sannhet i ene boka jeg leste på barneskolen engang som omhandla Langesund. Minner meg på at jeg vil tilbake dit, likte meg i det badelandet altså! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 JEG KOMMER!!!! De starter serveringen i bakgården (kalt "sommersmuget") den 21. juni. Med gratis adgang og konserter hver lørdag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 De starter serveringen i bakgården (kalt "sommersmuget") den 21. juni. Med gratis adgang og konserter hver lørdag. det er lenge til jo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Minner meg på at jeg vil tilbake dit, likte meg i det badelandet altså! God pizza der ihvertfall. Ellers ganske kjedlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nja, mine minner fra barndommens ene tur dit er gode Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 noen som har tenkt seg på Hove-festivalen i år? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kan svømme ut og greier^^ ja det var moro for endel år siden noen som har tenkt seg på Hove-festivalen i år? Kanskje hvis det blir tørt^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det er lenge til jo Ja men bare kom tidligere likevel. Det er kaffeklubb på bakrommet på Roalds Elektro (den elkjeden-butikken) hver eneste dag. Der drikkes det kaffe, sladres og røykes. Om det kommer en kunde og klager på røyklukta som siver inn fra bakrommet så sier bare Roald: "Dette er MIN butikk. Liker du det ikke så vil jeg ikke ha deg som kunde. Døra er DER!" Jævlig koslig fyr. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 noen som har tenkt seg på Hove-festivalen i år? jeg skal en tur ut.. møte Eplefe og Nie Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kan svømme ut og greier^^ ja det var moro for endel år siden noen som har tenkt seg på Hove-festivalen i år? Kanskje hvis det blir tørt^^ ja! det var jo bare regn-regn, regn! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja men bare kom tidligere likevel. Det er kaffeklubb på bakrommet på Roalds Elektro (den elkjeden-butikken) hver eneste dag. Der drikkes det kaffe, sladres og røykes. Om det kommer en kunde og klager på røyklukta som siver inn fra bakrommet så sier bare Roald: "Dette er MIN butikk. Liker du det ikke så vil jeg ikke ha deg som kunde. Døra er DER!" Jævlig koslig fyr. høres kos ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Høres ut som jeg må sette opp reiseplan for påska gitt Langesund, Drangedal, Tønsberg, Bærum, Spikkestad, Fredrikstad, Oslo, Skien, dette blir jo nesten pes Endret 4. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må sette opp planene for sommern jeg da, ingen ferie før juli Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 høres kos ut Der møter man alt fra stortingspolitikere til alkiser. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Der møter man alt fra stortingspolitikere til alkiser. kan dra med Jan dit Høres ut som jeg må sette opp reiseplan for påska gitt Langesund, Drangedal, Tønsberg, Bærum, Spikkestad, Fredrikstad, Oslo, Skien, dette blir jo nesten pes Arendal da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kan dra med Jan dit Simonsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg