Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan man gå med sånne sko en hel kveld? Må jo få gnagsår? Øvelse gjør mester? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vet jeg er med på den, søta Flott. Da har vi en date. @Rampage: Vil du seriøst høre om det? xD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan man gå med sånne sko en hel kveld? Må jo få gnagsår? Det er snakk om trening og god teknikk. Er du laus nok går det bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vintermåne, jeg fikk vondt etter bare noen minutter, men man må lide for skjønnheten, sant? Nå må jeg bare skaffe penger og skoa der i 44 så er jeg good to go Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Det var en mørk og stormfull natt... Han var jo ikke der en gang. Men jeg har god fantasi. ^^ Suffice to say, det er utrolig fristende å erte henne når hun peker på meg med en skarp grønnsakskniv og sier "E stekk dæ viss du ikkje gjer dæ." oO Litt sadomasochisme med andre ord? Jaja, to each her own. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jenter. Kos med utsagn som kan tolkast korleis ein vil. Gutter (aka: Zeph, men han er mann). og ngz, da. Koselig at jeg fikk bli med i spoileren.... *cut* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vet jeg er med på den, søta Flott. Da har vi en date. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vet jeg er med på den, søta Flott. Da har vi en date. @Rampage: Vil du seriøst høre om det? xD Kjør på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er du laus nok går det bra. *Bite seg i tunga for ikke å komme med en kommentar* Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vet jeg er med på den, søta Flott. Da har vi en date. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? Hun digger kniver, det kan bli...interessant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Natta da, nisser Natta da trollet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 He he, skal innrømme at jeg tenkte litt annerledes enn lausledda da jeg leste det først ja, kunne ikke fatte hva det hadde med slike sko å gjøre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Litt sadomasochisme med andre ord? Jaja, to each her own.Nei, jeg greide å overvinne fristelsen, og slapp unna livstruende knivsår. ^^ Du vet jeg er med på den, søta Flott. Da har vi en date. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Annonsering: Kibs og Eplefe står for dagens underhaldingsinnslag akkompanjert av litt levende lys, massasjeolje og leiketøy. Nærmare detaljar om MSN-adresse dette vil bli streama live over på cam kjem seinare. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Thats not the official story? ngz, fortell fortell! Det var en mørk og stormfull natt... Han var jo ikke der en gang. Men jeg har god fantasi. ^^ Suffice to say, det er utrolig fristende å erte henne når hun peker på meg med en skarp grønnsakskniv og sier "E stekk dæ viss du ikkje gjer dæ." oO Tør jeg nevne at den dialekten ikke ligner på min en gang, og at setninga ikke gav mening??!! Koselig at jeg fikk bli med i spoileren.... *cut* Stakar. Skal gjøre det godt igjen, mannen min. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? oooh, yeah! Kjør på! Pappa hadde irritert meg hele dagen, og mens jeg hjalp mamma med å kutte opp grønsaker randt det på en måte over for meg, og jeg snudde meg mot pappa med kniven hevet og sa ett eller annet/så lite pent på ham. Han følte seg truet. Sikkert med god grunn. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dårlig med brus og popcorn. Do`h Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Annonsering: Kibs og Eplefe står for dagens underhaldingsinnslag akkompanjert av litt levende lys, massasjeolje og leiketøy. Nærmare detaljar om MSN-adresse dette vil bli streama live over på cam kjem seinare. *poppe popcorn* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott. Da har vi en date. Du, meg, levende lys, massasjeolje og litt... leketøy? Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. Vel. Da må jeg bare si unnskyld, søta. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hun digger kniver, det kan bli...interessant Eple liker jo bodymod, da. Vi har klare regler på det der. Intim omgang med andre personer er no-no, med mindre den andre personen er jente, og jeg er med. Eplefe er jo jente, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg