Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg laster igrunn bare ned musikk. Men den musikken jeg laster ned får jeg ikke tak i noen andre steder, da det er mye gammel psykedelisk rock. Og ofte vil jeg sjekke ut forskjellige band, og da er det greiere om jeg heller hører på et par sanger først, og så bestiller det fra USA, der det som regel er. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 @DemonFudge: Registrert i 2003, 1409 poster. Veldig lite aktiv eller kvalitets poster? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kommer vel ikke ut så veldig mye nyttig av postene mine tror jeg. Men det er vel opp til andre å svare på det. Har tatt pauser innimellom, pluss at jeg driter i om jeg har lav postcount. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er alle folka dø, eller er de på fest? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er alle folka dø, eller er de på fest? Idrettsgalla på NRK. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er alle folka dø, eller er de på fest? Planlegger til TG, ganske hektisk, men koselig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da var filmen ferdig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kommer vel ikke ut så veldig mye nyttig av postene mine tror jeg. Men det er vel opp til andre å svare på det. Har tatt pauser innimellom, pluss at jeg driter i om jeg har lav postcount. Visst er det kvalitet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Helvete altså. Glemte å sette på varmen i stekeovnen, så nachosen er jo helt pudding nå. Da jeg kom hjem fra butikken istad la jeg avisa i kjøleskapet og de tomme isbitposene i frysern. Så har jeg gått rundt i en evighet for å finne avisa, men den fant jeg jo ikke før jeg skulle ete nå. Døgning er gøy. Fantastisk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er alle folka dø, eller er de på fest? Ikke død, sitter å snakker med en av mine tidligere lærere om foto på Facebook Enn du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er alle folka dø, eller er de på fest? Neh, koser meg med Porcupine Tree ^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Visst er det kvalitet! Stedatteren til Paul Gascoigne var ikke verst altså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Visst er det kvalitet! Stedatteren til Paul Gascoigne var ikke verst altså. Gazza! Han er kul Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mirror's Edge er et herlig spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ME er undervurdert Millenium Edition? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ME er undervurdert Millenium Edition? Mirrors Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg