Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte "Inglourious Basterds" for snaue 130 spenn i dag. Sjelden jeg kjøper filmer jeg aldri har sett, men tok en risk i dag. Hva synes folket om filmen? :)
Til å være nyere Tarantino var den helt O.K, men den fortsetter i den samme nedadgående spiralen som alle hans filmer etter årtusenskiftet har druknet i. Skuespillet var til tider ganske bra med unntak av Brad Pitt som var til de grader malplassert og tilgjort. Den nyere trenden med å karikere WW2 og nazister på en nærmest teatralsk måte er noe jeg personlig missliker sterk, det samme gjelder produksjonsteknikken og fargepaletten som går igjen som en rød tråd i denne og tilsvarende filmer. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Kjøpte "Inglourious Basterds" for snaue 130 spenn i dag. Sjelden jeg kjøper filmer jeg aldri har sett, men tok en risk i dag. Hva synes folket om filmen? :)
Til å være nyere Tarantino var den helt O.K, men den fortsetter i den samme nedadgående spiralen som alle hans filmer etter årtusenskiftet har druknet i. Skuespillet var til tider ganske bra med unntak av Brad Pitt som var til de grader malplassert og tilgjort. Den nyere trenden med å karikere WW2 og nazister på en nærmest teatralsk måte er noe jeg personlig missliker sterk, det samme gjelder produksjonsteknikken og fargepaletten som går igjen som en rød tråd i denne og tilsvarende filmer.

Oi. Det var et utdypende svar. :) Takk. Har vel intet valg enn å se filmen og bedømme selv. Jeg hatet "Death Proof", men har trua på at IB er bedre.

Lenke til kommentar

Helvete altså. Glemte å sette på varmen i stekeovnen, så nachosen er jo helt pudding nå.

Da jeg kom hjem fra butikken istad la jeg avisa i kjøleskapet og de tomme isbitposene i frysern. Så har jeg gått rundt i en evighet for å finne avisa, men den fant jeg jo ikke før jeg skulle ete nå.

Døgning er gøy.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke døgne for å finne på slike smarte ting. Fant en suppepose og majones i fryseren for noen uker siden :!:

Suppa var bra men majonesen så litt snål ut.

Edit: for å ikke fremstå som en total idiot så må jeg legge til at suppa å majoen lå i samme pose som masse frysevarer.

Hadde bare vært litt blind på auan

Endret av Big tony
Lenke til kommentar
Hadde du vært smart nok hadde du sett at det var skrevet på thai og latvisk.. men du gjettet riktig.

Jeg tenkte meg at det kanskje var det, men var usikker, derfor gjettet jeg.

:innocent:

Men nei. Jeg laster ikke ned. Jeg er en sterk motstander av nedlastning.

Lenke til kommentar
Wiciwato, synd for meg.

Men tenk deg, hvor mange er det som sier det du sier " Det gjør ikke noe om artistene taper litt penger, de har altfor mye av det uansett."

Da taper de masse! Derfor.

Det er sant det. Det er derfor det er godt å ha noen som er imot nedlasting og veier opp for oss som laster ned. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...