Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjæ, man tenker jo ikke på hva som er status å ha, man kjøper jo det man liker. :p Men om du er glad i Pink Floyd så er det jo selvsagt bra å ha den. :)

Jeg har blant annet denne. Har selvsagt ikke åpnet noen av picture-diskene, da jeg har dobbelt opp fra før, på vinyl og cd.

Nyhus: Skjedde noe lignende med meg også, men hu som la an på meg (rundt 45-50 år, så sliten ut men gikk i latex) ble interessert da jeg betalte med en 500-lapp i baren. -_-

Wikipedersen: Selge noe av Pink Floyd da eller?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Multesyltetøy ja (fy faen da Demonfudge :ph34r: )

Ooooh! Se bak deg forresten. :whistle:

Neida. Jeg tenkte som så at du og jeg er litt like med tanke på matvarer i frysern, mye elgkjøtt og slikt. Og da måtte det nesten blir multesyltetøy. Tyttebær hadde blitt for lett, og man koker ikke tyttebærsyltetøy på en lørdag.

Kokte opp den siste multa ja. Skal fyre på med skikkelig saftig elgbiff og potetbåter neste lørdag.

Lenke til kommentar
Tjæ, man tenker jo ikke på hva som er status å ha, man kjøper jo det man liker. :p Men om du er glad i Pink Floyd så er det jo selvsagt bra å ha den. :)

Jeg har blant annet denne. Har selvsagt ikke åpnet noen av picture-diskene, da jeg har dobbelt opp fra før, på vinyl og cd.

Want!

Selv har jeg blitt sjekka opp av burugler som ser ut som om de har passert 60 tre ganger de siste årene. Og hver gang har jeg vært på det samme utestedet. Har vært på nevnte utested i alt 5 ganger :p

Visse steder på Steinkjer er det best å holde seg unna.

Egla seg innpå meg hele jævla kvelden, masa om jeg ville danse, masa om jeg ikke ville kjøpe en drink til henne, og da jeg sto i taxi-køa hjem, var hu faen meg der også, hu skulle visstnok samme vei som meg og tilbød seg å betale taxi-turen, greit nok det, men så ville a være med hjem ... Ikke faen :p

Lenke til kommentar

Want!

Selv har jeg blitt sjekka opp av burugler som ser ut som om de har passert 60 tre ganger de siste årene. Og hver gang har jeg vært på det samme utestedet. Har vært på nevnte utested i alt 5 ganger :p

Visse steder på Steinkjer er det best å holde seg unna.

Egla seg innpå meg hele jævla kvelden, masa om jeg ville danse, masa om jeg ikke ville kjøpe en drink til henne, og da jeg sto i taxi-køa hjem, var hu faen meg der også, hu skulle visstnok samme vei som meg og tilbød seg å betale taxi-turen, greit nok det, men så ville a være med hjem ... Ikke faen :p

For faen peis på. Skjuler seg mye bra dås bak en dårlig innpakning.

De stygge må jo å få seg noe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...