Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen, fortsetter som ensom til jeg kommer meg bort fra soddspannet og ned til Vestlandet igjen.

Jeg må bare få prata med noen leger og godprata med lånekassa, så blir dette show.

Like greit. Har holdt meg singel hele livet og har inntrykk av at det befrir deg for en rekke problemer og vanskligheter... ;):yes:

Lenke til kommentar

He he, men jeg er svært kosete av meg, og puter / kompiser / bursdagsklemmen fra bestevenninna mi én gang i året, holder liksom ikke :p

Kommer du her og sier at du ikke har alt av dem på maskina / i fysisk form? oO

Jeg har det i begge formater, men kunne tenkt meg å kombinere det med det jeg ikke har, men hører på gjennom spotify ;)

Ah :p

Lenke til kommentar
Multesyltetøy ja (fy faen da Demonfudge :ph34r: )

Ooooh! Se bak deg forresten. :whistle:

Neida. Jeg tenkte som så at du og jeg er litt like med tanke på matvarer i frysern, mye elgkjøtt og slikt. Og da måtte det nesten blir multesyltetøy. Tyttebær hadde blitt for lett, og man koker ikke tyttebærsyltetøy på en lørdag.

Herlighet Datasmurf, nå leste jeg "men jeg er svært kosete av meg, og puler kompiser."

Lenke til kommentar
Jeg har som regel sjans på damer som er 20-30 år eldre enn meg eller voksne menn.

Heldigvis en enkelthendelse, men da jeg var på pub i sommer prøvde ei 55-60år gammal kjærring seg på meg i lange tider. Da ei venninne sa hvor gammel jeg var begynte gamla å prøve å presse meg på datra hennes i stede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...