Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pink Floyd og Beatles er de første jeg kommer på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kommer du her og sier at du ikke har alt av dem på maskina / i fysisk form? oO Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har nettop kokt ett diger glass med syltetøy Nice! Hva slags syltetøy da ? Multesyltetøy ja (fy faen da Demonfudge ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ingen, fortsetter som ensom til jeg kommer meg bort fra soddspannet og ned til Vestlandet igjen.Jeg må bare få prata med noen leger og godprata med lånekassa, så blir dette show. Like greit. Har holdt meg singel hele livet og har inntrykk av at det befrir deg for en rekke problemer og vanskligheter... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kommer du her og sier at du ikke har alt av dem på maskina / i fysisk form? oO Jeg har det i begge formater, men kunne tenkt meg å kombinere det med det jeg ikke har, men hører på gjennom spotify Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pink Floyd og Beatles er de første jeg kommer på. The Beatles er genialt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 He he, men jeg er svært kosete av meg, og puter / kompiser / bursdagsklemmen fra bestevenninna mi én gang i året, holder liksom ikke Kommer du her og sier at du ikke har alt av dem på maskina / i fysisk form? oO Jeg har det i begge formater, men kunne tenkt meg å kombinere det med det jeg ikke har, men hører på gjennom spotify Ah Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pokerkvelden til CypheroN har tydeligvis begynt siden han har forsvunnet. Og nå stikker jeg og for å se på G.I.Joe. Kos dere kafefolkens. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Multesyltetøy ja (fy faen da Demonfudge ) Ooooh! Se bak deg forresten. Neida. Jeg tenkte som så at du og jeg er litt like med tanke på matvarer i frysern, mye elgkjøtt og slikt. Og da måtte det nesten blir multesyltetøy. Tyttebær hadde blitt for lett, og man koker ikke tyttebærsyltetøy på en lørdag. Herlighet Datasmurf, nå leste jeg "men jeg er svært kosete av meg, og puler kompiser." Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvordan er det med Pink Floyd, Dark side of the moon på LP? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ha ha ha, så desp er jeg ikke ... enda Men om jeg må prostituere meg, går jeg til venna mine først Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvordan er det med Pink Floyd, Dark side of the moon på LP? Hva mener du? Om det finnes? Datasmurf, det er jaggu bra det da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har som regel sjans på damer som er 20-30 år eldre enn meg eller voksne menn. Heldigvis en enkelthendelse, men da jeg var på pub i sommer prøvde ei 55-60år gammal kjærring seg på meg i lange tider. Da ei venninne sa hvor gammel jeg var begynte gamla å prøve å presse meg på datra hennes i stede. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 DF: Er det status å ha den? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Status? Ingen som bærer deg på gullstol, men det er ei fin skive å ha Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Status? Ingen som bærer deg på gullstol, men det er ei fin skive å ha Uttrykket meg litt dårlig der kanskje, men okei, fikk det svaret jeg ville ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvordan er det med Pink Floyd, Dark side of the moon på LP? Hva mener du? Om det finnes? Datasmurf, det er jaggu bra det da. Ikke sant? DF: Er det status å ha den? Status og status Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noen lister hvor man kan slå opp ca verdi på diverse utgivelser? Har et par her som jeg kunne tenke meg å selge, men aner ikke hva man skal ta for sånt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fikk skikkelig lysst på noe godt. Minibak kortet er knekt så lite penger i helga. Kanskje prøve meg på bolle baking Kan ikke huske sist jeg har bakt noe så wish me good luck.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hmm, tror kanskje jeg skal ramme inn noe lp'er etterhvert, bl.a. Dark side of the moon. Liker motivet Endret 9. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg