Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Smurfen vår hadde en tendens til å poste bilder av seg selv ikledd bestemorkjole og parykk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Annlegget er nå koblet til en laptop og satt i kjellerstua. Nå kan gutta bare komme! Pokeeer Høres hyggelig ut. Jeg sitter her med Red Bull og vurderer å se en film. Hehe, det ser ut som min beskrivelse av deg i den andre tråden passer inn. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 i kveld er meet the fockers på tv norge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sikkert 12-1300 Leste først 12-13000. :!: Fant forøvrig profilen din på facebook for noen dager siden. Var samme profilbilde som det du nettopp la ut med hvitt skjegg. Yeah. Stemmer bra det Fint når han blir bestefar, da kan han bare si "Gå til diskusjon.no, der finner dere masse bilder fra når bestefar var ung". Så roper ungene plutselig. "Er ikke det bestemor?!!!" (ref drag-bilder) Ha ha ha, bestefar eksperimenterte litt i sin ungdom Smurfen vår hadde en tendens til å poste bilder av seg selv ikledd bestemorkjole og parykk. Men han har lagt det på hylla, for nå ... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sitter og drømmer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ulempen med å være hårløs, er alt peset med fuktighetskrem Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nytt nick ser jeg Herr Tøs. Ble du innspirert av TøseGuri? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Der, nå er jeg klar for skikkelig januarfest. I beige, grønt og hvitt og med en tørr cava skal jeg rocke kåken til naboene, og om det blir nok folk og vi trekker inn her, skal jeg spille balearisk trance og eurodance for folket også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har nettop kokt ett diger glass med syltetøy Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har nettop kokt ett diger glass med syltetøy Nice! Hva slags syltetøy da ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bah, jeg har sjans på to aldersgrupper når det kommer til damer virker det som. De som er 7 år yngre enn meg og svært alternative og synes Twilight er det mest geniale som finnes, og de som er 9 - 19 år eldre enn meg og er desperate, feite og har et lass med unger som følger med :| Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg tipper multesyltetøy. Jeg har som regel sjans på damer som er 20-30 år eldre enn meg eller voksne menn. Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bah, jeg har sjans på to aldersgrupper når det kommer til damer virker det som. De som er 7 år yngre enn meg og svært alternative og synes Twilight er det mest geniale som finnes, og de som er 9 - 19 år eldre enn meg og er desperate, feite og har et lass med unger som følger med :| Hva blir valget? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skulle gått ann å sette sammen musikk fra harddisk og stream på spotify. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva er det du har lyst til å spille? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tipper multesyltetøy. Jeg har som regel sjans på damer som er 20-30 år eldre enn meg eller voksne menn. Samt meg, rawr ;D Bah, jeg har sjans på to aldersgrupper når det kommer til damer virker det som. De som er 7 år yngre enn meg og svært alternative og synes Twilight er det mest geniale som finnes, og de som er 9 - 19 år eldre enn meg og er desperate, feite og har et lass med unger som følger med :| Hva blir valget? Ingen, fortsetter som ensom til jeg kommer meg bort fra soddspannet og ned til Vestlandet igjen. Jeg må bare få prata med noen leger og godprata med lånekassa, så blir dette show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg