Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert 12-1300 :p

Leste først 12-13000. :!:

Fant forøvrig profilen din på facebook for noen dager siden. Var samme profilbilde som det du nettopp la ut med hvitt skjegg.

Yeah. Stemmer bra det :p

Fint når han blir bestefar, da kan han bare si "Gå til diskusjon.no, der finner dere masse bilder fra når bestefar var ung".

Så roper ungene plutselig. "Er ikke det bestemor?!!!" (ref drag-bilder)

Ha ha ha, bestefar eksperimenterte litt i sin ungdom :p

Smurfen vår hadde en tendens til å poste bilder av seg selv ikledd bestemorkjole og parykk.

Men han har lagt det på hylla, for nå ... :p

Lenke til kommentar

Bah, jeg har sjans på to aldersgrupper når det kommer til damer virker det som. De som er 7 år yngre enn meg og svært alternative og synes Twilight er det mest geniale som finnes, og de som er 9 - 19 år eldre enn meg og er desperate, feite og har et lass med unger som følger med :|

Lenke til kommentar
Bah, jeg har sjans på to aldersgrupper når det kommer til damer virker det som. De som er 7 år yngre enn meg og svært alternative og synes Twilight er det mest geniale som finnes, og de som er 9 - 19 år eldre enn meg og er desperate, feite og har et lass med unger som følger med :|

Hva blir valget?

Lenke til kommentar
Jeg tipper multesyltetøy.

Jeg har som regel sjans på damer som er 20-30 år eldre enn meg eller voksne menn.

Samt meg, rawr ;D

Hva blir valget?

Ingen, fortsetter som ensom til jeg kommer meg bort fra soddspannet og ned til Vestlandet igjen.

Jeg må bare få prata med noen leger og godprata med lånekassa, så blir dette show.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...