fargoth Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Mens vi er inne på å poste bilder av Smurf så fikk jeg mekket et bilde av idealtrekkene hans for en tid tilbake. Endret 9. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aldri frivillig, jeg er pr-sky. Ikke på internett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 wtf fargoth ? i morra skal jeg bli "skalla" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aldri frivillig, jeg er pr-sky. Ikke på internett. True. fargoth, lol, I have a babyface Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spillt Gran turismo 2 i flere timer, Kjørt frem masse biler så klarer jeg å prestere å komme borti ESC knappen Følte for litt donald banning nå ja"%#¤?!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når vi snakker om musikk så anbefaler jeg dere denne Tom McRae - Boy With The Bubblegun Klassiker. Tom McRae er genial. Han er også jævlig bra live. Har vært på konsert med han en gang allerede. Skulle vært det i oktober også, men konserten ble flytta. Så nå skal jeg på konsert med han i mars. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Klassiker. Tom McRae er genial. Han er også jævlig bra live. Har vært på konsert med han en gang allerede. Skulle vært det i oktober også, men konserten ble flytta. Så nå skal jeg på konsert med han i mars. Har aldri forstått din og Idas fascinasjon for Mcrae. Det er skikkelig standard sutremusikk, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vi er sikkert bare skikkelig standard sutremennesker. Det forklarer fascinasjonen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 McRae er herlig Nyhus! Du som er standard sutremenneske Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Holder meg til Warlocks i kveld, for å varme opp, så blir det litt jazz før jeg ender på champisfylla med sur jazz Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Datasmurf, hvor mange bilder av deg selv har du egentlig lagt ut på dette forumet? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Glimit, han har litt i RPP. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Datasmurf, hvor mange bilder av deg selv har du egentlig lagt ut på dette forumet? Sikkert 12-1300 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sikkert 12-1300 Leste først 12-13000. :!: Fant forøvrig profilen din på facebook for noen dager siden. Var samme profilbilde som det du nettopp la ut med hvitt skjegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fint når han blir bestefar, da kan han bare si "Gå til diskusjon.no, der finner dere masse bilder fra når bestefar var ung". Så roper ungene plutselig. "Er ikke det bestemor?!!!" (ref drag-bilder) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Rot Endret 9. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Annlegget er nå koblet til en laptop og satt i kjellerstua. Nå kan gutta bare komme! Pokeeer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så roper ungene plutselig. "Er ikke det bestemor?!!!" (ref drag-bilder) Hvem tenker du på da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fint når han blir bestefar, da kan han bare si "Gå til diskusjon.no, der finner dere masse bilder fra når bestefar var ung". Så roper ungene plutselig. "Er ikke det bestemor?!!!" (ref drag-bilder) I lol'd :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Annlegget er nå koblet til en laptop og satt i kjellerstua. Nå kan gutta bare komme! Pokeeer Høres hyggelig ut. Jeg sitter her med Red Bull og vurderer å se en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg