Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pixx, rett over deg. Eller du kan se alle bildene jeg nettopp la ut på Facebook :p

Helskjegg ser ikke bra ut uten en skikkelig trailersjåfør-bart, som helst går helt ned til skjegget.

Nei, jeg tok barten her om dagen. Etter 3 måneder og det var fortsatt mopedbart, såeh ... Nei :p

Lenke til kommentar

Nettopp. Har man ikke anlegg for bart/skjegg bør man ikke insistere på å prøve heller. Som lillebror, han har sånne små fjon rundt i hele trynet men nekter å barbere seg. Ser bare latterlig ut.

Også har man de folkene som får bin Laden-skjegg etter 2 mnd.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nettopp. Har man ikke anlegg for bart/skjegg bør man ikke insistere på å prøve heller. Som lillebror, han har sånne små fjon rundt i hele trynet men nekter å barbere seg. Ser bare latterlig ut.

Også har man de folkene som får bin Laden-skjegg etter 2 mnd.

What! Mobber du Ibsen og Asbjørnsen :realmad:

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tenkte jeg på et klipp jeg så på TV om dagen, der en fyr i isbjørnkostyme (type sesam stasjon) skulle hilse på småbarn i en barnehage, og alle ungene hylgråt og tårene spruta hver gang han prøvde å snakke til dem.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn tenkte jeg på et klipp jeg så på TV om dagen, der en fyr i isbjørnkostyme (type sesam stasjon) skulle hilse på småbarn i en barnehage, og alle ungene hylgråt og tårene spruta hver gang han prøvde å snakke til dem.

Ja.. det så jeg også. Hva var det igjen?

Lenke til kommentar

Ja.. det så jeg også. Hva var det igjen?

"Da damene dro" ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...