Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har noen sett noe ekstra morsomme filmer i det siste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg barberer meg! :O Føles uvant å være så korthåra. Endret 9. januar 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bilde? Nå kjeder jeg meg. Kjøpte meg Modern Warfare 2 til PS3 i går, men har ingen spillyst heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Helskjegg ser ikke bra ut uten en skikkelig trailersjåfør-bart, som helst går helt ned til skjegget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pixx, rett over deg. Eller du kan se alle bildene jeg nettopp la ut på Facebook Helskjegg ser ikke bra ut uten en skikkelig trailersjåfør-bart, som helst går helt ned til skjegget. Nei, jeg tok barten her om dagen. Etter 3 måneder og det var fortsatt mopedbart, såeh ... Nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nettopp. Har man ikke anlegg for bart/skjegg bør man ikke insistere på å prøve heller. Som lillebror, han har sånne små fjon rundt i hele trynet men nekter å barbere seg. Ser bare latterlig ut. Også har man de folkene som får bin Laden-skjegg etter 2 mnd. Endret 9. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nettopp. Har man ikke anlegg for bart/skjegg bør man ikke insistere på å prøve heller. Som lillebror, han har sånne små fjon rundt i hele trynet men nekter å barbere seg. Ser bare latterlig ut. Også har man de folkene som får bin Laden-skjegg etter 2 mnd. What! Mobber du Ibsen og Asbjørnsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nei. De hadde hvitt skjegg og så dritskumle ut. Det gjør ikke datasmurf sitt skjegg eller lillebror sin mopedbart Endret 9. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde da hvitt skjegg en periode, og skremte vettet av unger, om det teller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Av en eller annen grunn tenkte jeg på et klipp jeg så på TV om dagen, der en fyr i isbjørnkostyme (type sesam stasjon) skulle hilse på småbarn i en barnehage, og alle ungene hylgråt og tårene spruta hver gang han prøvde å snakke til dem. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Av en eller annen grunn tenkte jeg på et klipp jeg så på TV om dagen, der en fyr i isbjørnkostyme (type sesam stasjon) skulle hilse på småbarn i en barnehage, og alle ungene hylgråt og tårene spruta hver gang han prøvde å snakke til dem. Ja.. det så jeg også. Hva var det igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ha ha ha. Jeg er bare fornøyd så lenge jeg ikke kun får napp hos feite alenemødre på noen og tredve. Men så igjen, de eneste jentene som kommer i kveld har type uansett, såeh ... No luck til jeg får cash Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var vel i da damene dro at de skremte barna på den måten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Av en eller annen grunn tenkte jeg på et klipp jeg så på TV om dagen, der en fyr i isbjørnkostyme (type sesam stasjon) skulle hilse på småbarn i en barnehage, og alle ungene hylgråt og tårene spruta hver gang han prøvde å snakke til dem. Ja.. det så jeg også. Hva var det igjen? "Da damene dro" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 det var hoboskjegg til tusen grader, smurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Klart det var, jeg gikk jo for rufsete uteligger-looken Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Klart det var, jeg gikk jo for rufsete uteligger-looken Når får vi se deg på lerretet eller robinson ekspedisjonen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aldri frivillig, jeg er pr-sky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg