Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å diskutere musikksmak, egentlig? Er jo helt individuelt hva man liker og ikke. Smak kan ikke diskuteres.

Hva musikk angår, har jeg fått veldig sansen for The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (akkustisk versjon).

Lenke til kommentar
Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? :shrug:

..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen :p

Problemer med det?

Sangene består bare av, bonk bonk bonk bonk bonk, og kanskje et bar donk doonk dooonk, bonk :p

Til ære for WheelMan :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Ikke undervurder meg. Du veit åssen det ALLTID ender opp med krangling, krampegråt og rosinboller og kakao til trøst.Tar du med en pose Smash, forresten?

Joda, det er sant. Så skal du sikkert se en grinefilm i tillegg. :ph34r:

Får se hva det blir til, men jeg kjøper noe annet enn Smash. Smash er så... kjedelig.

MEN, det jeg lurte på om jeg skulle gjøre isteden, det er å vente til det blir mørkt og så tenne på gassen i isen.

Jeg har vel ALDRI grått av en film. Det er jo bare på liksom. Du-uh.

Yellow Label Tea er den klart beste teen. :thumbs:

Hehehehe... nei. Twinings Earl Grey, mener du vel. Skjønner at du ble litt forvirra.

Hva musikk angår, har jeg fått veldig sansen for The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (akkustisk versjon).

Uu, den hadde jeg heeelt dilla på for noen år siden. Veldig fengende melodi på tross av en litt enkel tekst.

Lenke til kommentar

..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen :p

Problemer med det?

Sangene består bare av, bonk bonk bonk bonk bonk, og kanskje et bar donk doonk dooonk, bonk :p

Så hvorfor høre på og klage?

Lenke til kommentar

Lemon :)

Problemer med det?

Så hvorfor høre på og klage?

Bare utrykte min mening, sorry meg... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...