After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Yellow Label Tea er den klart beste teen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mr. Langt nick: Slik du sa det så virket det som om du har den erfaringen fra når det er tynn is. Hvis den er 40cm, da burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aaah satt meg på tanken på kaffi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? ..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen Problemer med det? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Yellow Label Tea er den klart beste teen. Neineinei... Earl Grey tea ! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva er vitsen med å diskutere musikksmak, egentlig? Er jo helt individuelt hva man liker og ikke. Smak kan ikke diskuteres. Hva musikk angår, har jeg fått veldig sansen for The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (akkustisk versjon). Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? ..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen Problemer med det? Sangene består bare av, bonk bonk bonk bonk bonk, og kanskje et bar donk doonk dooonk, bonk Til ære for WheelMan name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ah, kjipe greier. Er vel sånn ca så mange år siden jeg har pilka også. Men men, regner med at isen ikke blir borte innen en uke, så det er fortsatt tid. Veit. Blei riktignok utrolig nysgjerrig på hvor sakene kan befinne seg nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Yellow Label Tea er den klart beste teen. Neineinei... Earl Grey tea ! Den har plass som en klar nr. 2. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Yellow Label Tea er den klart beste teen. Neineinei... Earl Grey tea ! Den har plass som en klar nr. 2. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke undervurder meg. Du veit åssen det ALLTID ender opp med krangling, krampegråt og rosinboller og kakao til trøst.Tar du med en pose Smash, forresten? Joda, det er sant. Så skal du sikkert se en grinefilm i tillegg. Får se hva det blir til, men jeg kjøper noe annet enn Smash. Smash er så... kjedelig. MEN, det jeg lurte på om jeg skulle gjøre isteden, det er å vente til det blir mørkt og så tenne på gassen i isen. Jeg har vel ALDRI grått av en film. Det er jo bare på liksom. Du-uh. Yellow Label Tea er den klart beste teen. Hehehehe... nei. Twinings Earl Grey, mener du vel. Skjønner at du ble litt forvirra. Hva musikk angår, har jeg fått veldig sansen for The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (akkustisk versjon). Uu, den hadde jeg heeelt dilla på for noen år siden. Veldig fengende melodi på tross av en litt enkel tekst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? ..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen Problemer med det? Sangene består bare av, bonk bonk bonk bonk bonk, og kanskje et bar donk doonk dooonk, bonk Så hvorfor høre på og klage? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lemon Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? ..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen Problemer med det? Sangene består bare av, bonk bonk bonk bonk bonk, og kanskje et bar donk doonk dooonk, bonk Så hvorfor høre på og klage? Bare utrykte min mening, sorry meg... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 DJ_Dark: Mr. Langt nick klager for enten å få postcount eller så har han veldig lite å finne på. Slik jeg ser det så er det en kombinasjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 DJ_Dark: Mr. Langt nick klager for enten å få postcount eller så har han veldig lite å finne på. Slik jeg ser det så er det en kombinasjon. Vil støtte deg på den. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når vi snakker om musikk så anbefaler jeg dere denne Tom McRae - Boy With The Bubblegun Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg har vel ALDRI grått av en film. Det er jo bare på liksom. Du-uh. Åååh. Nei selv så sliter jeg med pollenallergi på denne tiden av året. Kommer stadig når jeg ser på triste filmer, rare greier altså. Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, den derre vinterbjørka. Jævlig slitsomt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg gråt av Engelen av Margreth Olin. Ellers er jeg veldig ofte på gråten av filmer, men sjeldent jeg strigråter på en slik måte. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Yellow Label Tea er den klart beste teen. Hehehehe... nei. Twinings Earl Grey, mener du vel. Skjønner at du ble litt forvirra. Nope, ikke jeg som er forvirret her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg