After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så sant. Særlig med en skje honning i. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 DU er deilig. Akkurat da jeg leste det siterte innlegget følte jeg et stikk av sympati. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg har teskjeer? En god idé, frøken, men jeg vil gjerne få fisket idag. Men samma, får ta det en annen dag. Mon tro om jeg ikke stikker bort på butikken for å kjøpe meg noe snacks. Edit: Blir det til at du stikker på fisketur eller, Nyhus? Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For å hoppe over til noe helt annet: Jeg kan informere alle om at jeg har nøyaktig 2828 innlegg i DNFK. Det er skjebn1. Æ, 2829 nå da. Kult, jeg har 820. 821 nå da. Endelig noe jeg mestrer bedre, 1027 1028 næu -.- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Edit: Blir det til at du stikker på fisketur eller, Nyhus? Finner ikke boret, ligger ikke sammen med resten av fiskeutstyret. Fant ikke pilkestengene heller for den sakens skyld, så det ser mørkt ut. Trist, hakke pilka på 4-5år trur jeg. Vurderer sterkt å bytte avatar til noe Duke Nukem-relatert. Noe i denne gata: Hva tycks? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 DU er deilig. Akkurat da jeg leste det siterte innlegget følte jeg et stikk av sympati. Jaha, ja. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nå blir dette nesten som en telletråd, dere. God morgen alle sammen! Helt fantastisk hvor flott dagen er i dag! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har for øvrig 2588. med dette innlegget. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finnes det noen i verden som syntes hardstyle er bra? ..Takler det bare ikke..kan finne en fengende sang så plutselig etter refrenget så starter den jævla bonk bonk bonk hardstylen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Endelig noe jeg mestrer bedre, 1027 1028 næu -.- Aww, har ca 2000 innlegg mer enn deg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Endelig noe jeg mestrer bedre, 1027 1028 næu -.- Aww, har ca 2000 innlegg mer enn deg Døtte xD Tror jeg fant DNFK i sommer eller høst, var sånn ca da det ble livet mitt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ah, kjipe greier. Er vel sånn ca så mange år siden jeg har pilka også. Men men, regner med at isen ikke blir borte innen en uke, så det er fortsatt tid. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mr. Langt Nick, røm mens du enda kan! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har teskjeer? En god idé, frøken, men jeg vil gjerne få fisket idag. Mon tro om jeg ikke stikker bort på butikken for å kjøpe meg noe snacks. Ikke undervurder meg. Du veit åssen det ALLTID ender opp med krangling, krampegråt og rosinboller og kakao til trøst. Tar du med en pose Smash, forresten? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er sykt scary og være på isen, altså når det sprekker så får jeg angst anfall. Mr. Langt Nick, røm mens du enda kan! Hah, tror det er forsent Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Deilig med te. SKal jeg nå slappe av med en cola eller komme meg ut i friluft. Alle de valgene man må ta... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er sykt scary og være på isen, altså når det sprekker så får jeg angst anfall. Det er bare dumt å beveege seg på isen når den ser utrygg ut. Hvis den begynner å sprekke, legg deg ned, fordel vekta di, du "veier" mer når du står på to bein enn når du ligger, da deler du vekten ut på større område. Ål deg så sikkert i land Lemon: I has Smash in the skuff! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Deilig med te. SKal jeg nå slappe av med en cola eller komme meg ut i friluft. Alle de valgene man må ta... Kle deg godt og kom deg ut I mens skal jeg mekke en kopp earl grey tea selv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke undervurder meg. Du veit åssen det ALLTID ender opp med krangling, krampegråt og rosinboller og kakao til trøst.Tar du med en pose Smash, forresten? Joda, det er sant. Så skal du sikkert se en grinefilm i tillegg. Får se hva det blir til, men jeg kjøper noe annet enn Smash. Smash er så... kjedelig. MEN, det jeg lurte på om jeg skulle gjøre isteden, det er å vente til det blir mørkt og så tenne på gassen i isen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er sykt scary og være på isen, altså når det sprekker så får jeg angst anfall. Det er bare dumt å beveege seg på isen når den ser utrygg ut. Hvis den begynner å sprekke, legg deg ned, fordel vekta di, du "veier" mer når du står på to bein enn når du ligger, da deler du vekten ut på større område. Ål deg så sikkert i land Lemon: I has Smash in the skuff! Snakker om trygg is da xD Sånn 40cm og tykkere. Har et stort vann her nede, og var der i fjor og isen er jo trygg rånerne kjører jo på den her så. Men om du er der uten andre folk og det er mørkt og stille og du står på isen og det knekker :S Du hører bare et stort hagleskudd av noe slag og så kan du skubbe bort snøen og se den er svære knekker bortover. Men tror ikke det er så isen sprekker ned til vannet. Totally safe bare SICK scary xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg