Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 setter meg demilitarized tenker jeg I bring beer da får den jaggu væra kald og ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer, Lars. ^^ Takktakk. Og så en henstilling til alle som er lei byråkratiske jævler som gjør alt det de kan for å fucke opp for deg: Flytt til Bamble. Her ute virker det faktisk som det offentlige prøver å HJELPE deg i stedet for å legge ting i veien for deg og trøkke deg ned i søla. Har tidligere hatt mye med det offentlige i Skien å gjøre. Det var som natt og dag å flytte ut her Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 da får den jaggu væra kald og ^^ hvem pokker vil ha varm øl? 4 grader Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Weehu! Jaggu ble ikke både kortet og utseende validert. Flink Sjur, now have a cookie. Yessir I will, sir! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 L4r5: Fedje er også et alternativ. Hadde jeg bestilt lege i dag, hadde han lurt på om jeg hadde mulighet til å komme i dag, eller om han skulle sette meg opp i morgen. Og noe ala slik fungerer resten av det offentlige også. xD Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå skal jeg se 7th heaven med ei fra jobb og spise pære. Sneiks. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvem pokker vil ha varm øl? Dem som er drekkesjuke og ikke har noe å drekke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dem som er drekkesjuke og ikke har noe å drekke? 1 point 4 U Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare meg her inne som foretrekker at ølen har en temperatur litt under romtemperatur, men godt over kjøleskaptemperatur? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 L4r5: Fedje er også et alternativ. Hadde jeg bestilt lege i dag, hadde han lurt på om jeg hadde mulighet til å komme i dag, eller om han skulle sette meg opp i morgen. Og noe ala slik fungerer resten av det offentlige også. xD Men Fedje er jo langt uti gokk! Her har vi massevis av konserter om sommeren, fire utesteder bare i Langesund, eget pol samt et badeland. Bare meg her inne som foretrekker at ølen har en temperatur litt under romtemperatur, men godt over kjøleskaptemperatur? oO Flytt til england med deg din SVIKER! En perfekt øl skal holde 3-4 grader. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Uff så typisk, den ene dagen hvor jeg er sjuk, ja da syns jeg at jeg har fint hår. Bah Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare meg her inne som foretrekker at ølen har en temperatur litt under romtemperatur, men godt over kjøleskaptemperatur? oO synes den skal være så kald, at den fremdeles kjøler på vei opp igjen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 synes den skal være så kald, at den fremdeles kjøler på vei opp igjen bra sagt ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faktisk 80% av alle tyskere vil ha varmt øl, fatt det den som vil. Jeg var i tyskland et par uker hos noen venner der nede, og kald øl var liksom merkelig. Så blandet de lunka pils med Cola hele tiden også da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Faktisk 80% av alle tyskere vil ha varmt øl, fatt det den som vil. Jeg var i tyskland et par uker hos noen venner der nede, og kald øl var liksom merkelig. Så blandet de lunka pils med Cola hele tiden også da. sick germans Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 L4r5: Fedje er også et alternativ. Hadde jeg bestilt lege i dag, hadde han lurt på om jeg hadde mulighet til å komme i dag, eller om han skulle sette meg opp i morgen. Og noe ala slik fungerer resten av det offentlige også. xD Men Fedje er jo langt uti gokk! Her har vi massevis av konserter om sommeren, fire utesteder bare i Langesund, eget pol samt et badeland. Bare meg her inne som foretrekker at ølen har en temperatur litt under romtemperatur, men godt over kjøleskaptemperatur? oO Flytt til england med deg din SVIKER! En perfekt øl skal holde 3-4 grader. Altså. Fedje har noen søte hytte-hoteller, vi skal få stort hotell, vi har masse båter og slikt, nyyydelige omgivelser som er perfekte for piknikk om sommeren, vi har ett variert dyreliv, vi har "hallen", som da er en idrettshall med gymsal, treningsrom, kafe-aktig ting og bowling. Vi har jevnlig konserter med lokale band osvosv. Jeg gadd ikke skryte mer. x) Angående ølet, det blir ekkelt når det er så kaldt. xD Faktisk 80% av alle tyskere vil ha varmt øl, fatt det den som vil. Jeg var i tyskland et par uker hos noen venner der nede, og kald øl var liksom merkelig. Så blandet de lunka pils med Cola hele tiden også da. Æsj? o_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 bra sagt ^^ I'm liek super inteligent Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) vi skal få stort hotell,Men kommer aldri vi har ett variert dyreliv15 typer måker samt et par grevlinger her og der Vi har jevnlig konserter med lokale bandTuba-Trond og maursyre-margit på fele Endret 4. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Men Fedje er jo langt uti gokk! Her har vi massevis av konserter om sommeren, fire utesteder bare i Langesund, eget pol samt et badeland. Kurbad også, eller har det blitt til det funky badelandet? Og var ikke det et hotell i samme bygg som badelandet? Muligens med noen funky historier fra krigens dager og smuglere og div kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg