Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sjelden jeg gi honør til skolesystemet,men akkurat det der tiltaket fortjener det. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fekk du resultatet fortløpande? Eller går det på magekjensla fram til du får ein karakter? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Garantert sekser. Føles veldig deilig. Får vel resultatene rundt den 15. Endret 9. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen, ingen jeg kjenner med isbor som har tid til å fiske idag. Da får man finne på noe annet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Garantert sekser. Føles veldig deilig. Elsker den kjensla. Har hatt den i heile semesteret, kva realfag angår. Ei gong har intuisjonen feila, då eg fekk B i fysikk. Vart nesten litt skuffa. Rart korleis ein venner seg til gode resultat. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen, ingen jeg kjenner med isbor som har tid til å fiske idag. Da får man finne på noe annet. Om du har ein mørtelvisp, kan denne med små modifikasjonar nyttast til å laga hol, om isen ikkje er for tjukk. (20cm.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen, ingen jeg kjenner med isbor som har tid til å fiske idag. Det var faktisk en ganske god idè. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mårn folks ! Akuratt kommet fra frisøren og fått vekk ull huet mitt, skal si det er kaldt på øra nå -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen, ingen jeg kjenner med isbor som har tid til å fiske idag. Da får man finne på noe annet. Jeg har teskjeer? Garantert sekser. Føles veldig deilig. Elsker den kjensla. Har hatt den i heile semesteret, kva realfag angår. Ei gong har intuisjonen feila, då eg fekk B i fysikk. Vart nesten litt skuffa. Rart korleis ein venner seg til gode resultat. Jaa. Jeg har vært en av dem som har flytt lett gjennom hele barne- og ungdomsskolen, så det er på en måte rart å faktisk måtte legge tid og arbeid i oppgaver nå. Heldigvis har jeg fag jeg elsker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Halvdøser i lenestolen mens jeg drikker kakao og hører på Bach. Livet er deilig, dere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) DU er deilig. Endret 9. januar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hahahah. Smud. Its funneh cause its trooo! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For å hoppe over til noe helt annet: Jeg kan informere alle om at jeg har nøyaktig 2828 innlegg i DNFK. Det er skjebn1. Æ, 2829 nå da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lemon, du skulle ha postet 12:21, det hadde vært skjebnen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For å hoppe over til noe helt annet: Jeg kan informere alle om at jeg har nøyaktig 2828 innlegg i DNFK. Det er skjebn1. Æ, 2829 nå da. Kult, jeg har 820. 821 nå da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er jo da den smaker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg