Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Neei, på tide å begynne å øve, kanskje? Prøve klokka ni i dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Neei, på tide å begynne å øve, kanskje? Prøve klokka ni i dag. Er vel helst på tide å sove, pus. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Argg - klarte nesten å sovne og så ble det action på politiradioen gitt... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gikk fra Matrix til Lars Monsen jeg, det er jo nesten samme greia. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lars Monsen er jo mye råere en matrix folka Prøver å finne en film på Voddler jeg kan se, Men var ikke bare bare å finne noe fornuftig å se på der, De har nu bra mye drit filmer liggende. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Sant det, Tony. Jeg tror det blir lite søvn idag. Jeg gidder ikke å våkne sent og finne ut at hele dagen er borte. Så da skal jeg straks lage meg en dobbel espresso, skrive litt til turen min og se på film. Edit: Og nå har katta stukket av med tøffelen min. Han der er ikke normal! Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke lagt meg i senga enda :!: Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Godmorgen, døgnarar, morgonfuglar og nachspielheimkomarar! Formen bra? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har det fint! Har hatt en historieprøve, nå skal jeg hjem og legge meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 The what now? Skal snart gå ned til optikkeren og kjøpe meg linser again... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hah, tok det så lang tid? Ble invitert på hønseerik i kveld jeg, lurer på hva faen det er. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Søket på - hønseerik - fant ikke samsvar med noen dokumenter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hah, tok det så lang tid? Ble invitert på hønseerik i kveld jeg, lurer på hva faen det er. Jah... Jeg er så kompetent. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Historieprøve på nettet, på natta? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Prøve i nyere historie på skolen. Oppsamlingsprøver for alle som mangler karaktergrunnlag i fag. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Aha. Greit tiltak frå skulen si side. Er inne i semesterinnspurten sjølv no på fagskulen (15. jan.) ser fram til den datoen er passert... Er ingenting å sei på karaktergrunnlaget mitt, så det er berre finjustering det er snakk om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg