Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil nåkk tro spotify er kommet for å bli.

Hvorfor har jeg så sinnsykt mye energi på natta? Vil helst legge meg, Men det kan jeg nåkk bare glemme ser det ut til.

Du er ikke alene! :p

Bare lurer på en ting. Hvor lenge trur dere spotify vil vare ? Varer sikkert lenge nok,men er det sjanse for at det plugselig kan sperres,eller stenges ? For da blir jeg veldig lei meg,da mister jeg all den gode musikken min der jeg har samla opp gjennom tia. :(

1: Vi har en egen spotify-kafé. Du finner den i musikk-forumet.

2: Du har da ikke samla opp musikk der? Eksporter spillelistene dine, lag liste over all musikken du liker og skaff det på andre måter hvis spotify legges ned. Ja, det er en reell sjanse for at det legges ned. Hvor stor den er, vet jeg ikke.

Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify.

Jeg var så dum at jeg la meg til å sove da jeg kom hjem fra skolen, jeg. OG hadde mareritt, så jeg har klart å strekke noen muskler i ryggen.

haha :!:

Lenke til kommentar
Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify.

Og poenget mitt var at du bør eksportere disse listene til tekst, slik at du i tilfelle ulfelle vet hva du skal skaffe.

Lenke til kommentar

Og poenget mitt var at du bør eksportere disse listene til tekst, slik at du i tilfelle ulfelle vet hva du skal skaffe.

Hva ? Jeg skjønnte poenge ditt,men du spurte meg om en ting jo. Hvorfor svare sånn da ?

Lenke til kommentar

Det er sånn jeg pleier å ende opp med et oversiktlig rom. Jeg begynner å sortere DVD-ene mine alfabetisk når jeg kjeder meg, så tar jeg like godt hele rommet. Det er en stund siden sist nå da - jeg er redd for å ødelegge ting når jeg går der inne.

Lenke til kommentar

Hva ? Jeg skjønnte poenge ditt,men du spurte meg om en ting jo. Hvorfor svare sånn da ?

Svare hvordan?

Lenke til kommentar
Det er sånn jeg pleier å ende opp med et oversiktlig rom. Jeg begynner å sortere DVD-ene mine alfabetisk når jeg kjeder meg, så tar jeg like godt hele rommet. Det er en stund siden sist nå da - jeg er redd for å ødelegge ting når jeg går der inne.

Men så er jo du litt, ehh, hva skal man si... Du er litt spesiell! :thumbup:

Lenke til kommentar

Spesiell, du liksom.

Favourite Music:

-

Sterk Naken og Biltyvene

Iggy and the Stooges

Explosions in the sky

Simon and Garfunkel

Death Cab for Cutie

The Decemberists

Vampire Weekend

Neutral Milk Hotel

The Arcade Fire

Leonard Cohen

Fleetwood Mac

Porcupine Tree

Arctic Monkeys

Modest Mouse

Gogol Bordello

Raga Rockers

Okkervil River

Led Zeppelin

Wolfmother

Dinosaur Jr.

Iron & Wine

David Bowie

Fleet Foxes

Skambankt

Bright Eyes

Bowerbirds

Tom Waits

The Pixies

Pink Floyd

The Killers

Sigur Rós

Tori Amos

The Shins

Placebo

Blondie

Danzig

Beirut

Ulver

Muse

Kent

Mew

Favourite TV Programmes:

-

Veronica Mars

The Simpsons

Family Guy

Elfen Lied

Futurama

Dexter

Scrubs

-

Favourite Films:

-

Sen to Chihiro no kamikakushi

The Phantom of the Opera

Batman: The Dark Knight

Nuevo Cinema Paradiso

Hauru no Ugoku Shiro

Napoleon Dynamite

Little Miss Sunshine

The Breakfast Club

The Commitments

A Beautiful Mind

12 Angry Men

The Machinist

The Notebook

The Outsiders

Seize the day

The Gladiator

Love Actually

The Prestige

The Believer

Pleasantville

Into the wild

Mystic River

Casablanca

Dead Man

Superbad

Memento

Juno

Hair

Milk

Up!

-

Favourite Books:

-

Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet?

Parfymen - historien om en morder

Beretninger om beskyttelse

A prayer for Owen Meany

La den rette komme inn

Salme ved reisens slutt

Bienes hemmelige liv

Angels and Demons

Harry Potter I-VII

The Outsiders

Turtle Moon

Boktyven

Labyrinth