Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg var så dum at jeg la meg til å sove da jeg kom hjem fra skolen, jeg. OG hadde mareritt, så jeg har klart å strekke noen muskler i ryggen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg var så dum at jeg la meg til å sove da jeg kom hjem fra skolen, jeg. OG hadde mareritt, så jeg har klart å strekke noen muskler i ryggen. Ikke bra, ikke bra Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil nåkk tro spotify er kommet for å bli. Hvorfor har jeg så sinnsykt mye energi på natta? Vil helst legge meg, Men det kan jeg nåkk bare glemme ser det ut til. Du er ikke alene! Bare lurer på en ting. Hvor lenge trur dere spotify vil vare ? Varer sikkert lenge nok,men er det sjanse for at det plugselig kan sperres,eller stenges ? For da blir jeg veldig lei meg,da mister jeg all den gode musikken min der jeg har samla opp gjennom tia. 1: Vi har en egen spotify-kafé. Du finner den i musikk-forumet. 2: Du har da ikke samla opp musikk der? Eksporter spillelistene dine, lag liste over all musikken du liker og skaff det på andre måter hvis spotify legges ned. Ja, det er en reell sjanse for at det legges ned. Hvor stor den er, vet jeg ikke. Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify. Jeg var så dum at jeg la meg til å sove da jeg kom hjem fra skolen, jeg. OG hadde mareritt, så jeg har klart å strekke noen muskler i ryggen. haha :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify. Og poenget mitt var at du bør eksportere disse listene til tekst, slik at du i tilfelle ulfelle vet hva du skal skaffe. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify. Og poenget mitt var at du bør eksportere disse listene til tekst, slik at du i tilfelle ulfelle vet hva du skal skaffe. Hva ? Jeg skjønnte poenge ditt,men du spurte meg om en ting jo. Hvorfor svare sånn da ? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Han bare er sånn. Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 da har jeg rydda litt jeg gitt ^^ aner ikke hvorfor jeg gjorde det nå, men det skjedde bare Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er sånn jeg pleier å ende opp med et oversiktlig rom. Jeg begynner å sortere DVD-ene mine alfabetisk når jeg kjeder meg, så tar jeg like godt hele rommet. Det er en stund siden sist nå da - jeg er redd for å ødelegge ting når jeg går der inne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mener at all musikken jeg har funnet og likt osv har jeg på en måte samlet til spillelister på spotify. Ikke lastet dirkete ned på pcen min. Sluttet med det etter jeg fikk spotify. Og poenget mitt var at du bør eksportere disse listene til tekst, slik at du i tilfelle ulfelle vet hva du skal skaffe. Hva ? Jeg skjønnte poenge ditt,men du spurte meg om en ting jo. Hvorfor svare sånn da ? Svare hvordan? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 skulle bare sette inn no bøker og sånt egentlig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er sånn jeg pleier å ende opp med et oversiktlig rom. Jeg begynner å sortere DVD-ene mine alfabetisk når jeg kjeder meg, så tar jeg like godt hele rommet. Det er en stund siden sist nå da - jeg er redd for å ødelegge ting når jeg går der inne. Men så er jo du litt, ehh, hva skal man si... Du er litt spesiell! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Spesiell, du liksom. Favourite Music: - Sterk Naken og Biltyvene Iggy and the Stooges Explosions in the sky Simon and Garfunkel Death Cab for Cutie The Decemberists Vampire Weekend Neutral Milk Hotel The Arcade Fire Leonard Cohen Fleetwood Mac Porcupine Tree Arctic Monkeys Modest Mouse Gogol Bordello Raga Rockers Okkervil River Led Zeppelin Wolfmother Dinosaur Jr. Iron & Wine David Bowie Fleet Foxes Skambankt Bright Eyes Bowerbirds Tom Waits The Pixies Pink Floyd The Killers Sigur Rós Tori Amos The Shins Placebo Blondie Danzig Beirut Ulver Muse Kent Mew Favourite TV Programmes: - Veronica Mars The Simpsons Family Guy Elfen Lied Futurama Dexter Scrubs - Favourite Films: - Sen to Chihiro no kamikakushi The Phantom of the Opera Batman: The Dark Knight Nuevo Cinema Paradiso Hauru no Ugoku Shiro Napoleon Dynamite Little Miss Sunshine The Breakfast Club The Commitments A Beautiful Mind 12 Angry Men The Machinist The Notebook The Outsiders Seize the day The Gladiator Love Actually The Prestige The Believer Pleasantville Into the wild Mystic River Casablanca Dead Man Superbad Memento Juno Hair Milk Up! - Favourite Books: - Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? Parfymen - historien om en morder Beretninger om beskyttelse A prayer for Owen Meany La den rette komme inn Salme ved reisens slutt Bienes hemmelige liv Angels and Demons Harry Potter I-VII The Outsiders Turtle Moon Boktyven Labyrinth Doppler - I rest my case Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er ingen forbrytelse å være glad i systemer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er ingen forbrytelse å være glad i systemer. Nei, men å være SÅ voldsomt opptatt av det er spesielt. Uten at det er noe galt i å være spesiell, altså. Jeg digger deg likevel Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er glad i EDB-systemer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har hørt om kun 6 av de gruppene på lista Kun Pink Floyd jeg liker av de 6. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Floyd, Zeppelin og Fleetwood Mac er jo fine greier da. Nå er det Matrix på blu-ray her, tror ikke jeg har sett de filmene der siden de gikk på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg