Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 LIAR! jeg brakk nesten ryggen på trelasten en gang! datt ned ifra en stige var bare guttungen Du tok meg der. Jeg ville bare være med på moroa, jeg og! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skjer med Enebakkinger her a ? Jeg bor litt ovenfor shell et sted. Ikke det første krysset,men det andre og til venstre Er da ikke ifra enebakk da! er Hadlending jeg! men atm er jeg Telemarking nermere Nissedøl Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ah, neei jeg bodde ikke inne i skauen der så veldig lenge. Jeg husker bare at folkene som bodde i det røde huset fikk mange klager, men det er vel etter din tid isåfall. spetwols: Åh, jeg bor mot Tomter jeg. For et herlig bilde, Ballus. Endret 9. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja det er mange år siden jeg "bodde" der kan ikke huske at det var så lenge heller var vel bare drittungen så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Oh well, på tide å ta kveld, så jeg ikke sover bort hele morgendagen.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lurer på om jeg skal barbere meg ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ihihi. Endret 9. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du er faen meg ikke sann. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du er faen meg ikke sann. Åjo, så alt for sann. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Bare lurer på en ting. Hvor lenge trur dere spotify vil vare ? Varer sikkert lenge nok,men er det sjanse for at det plugselig kan sperres,eller stenges ? For da blir jeg veldig lei meg,da mister jeg all den gode musikken min der jeg har samla opp gjennom tia. Endret 9. januar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ai ai dette var snadder-dvd! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Håpar virkelig ikkje det! Eg håpar det går bedre når dei lanserer i USA. Btw, er berre lov med 4 linjer i signaturfeltet - før ein mod fjerner alt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil nåkk tro spotify er kommet for å bli. Hvorfor har jeg så sinnsykt mye energi på natta? Vil helst legge meg, Men det kan jeg nåkk bare glemme ser det ut til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bare lurer på en ting. Hvor lenge trur dere spotify vil vare ? Varer sikkert lenge nok,men er det sjanse for at det plugselig kan sperres,eller stenges ? For da blir jeg veldig lei meg,da mister jeg all den gode musikken min der jeg har samla opp gjennom tia. 1: Vi har en egen spotify-kafé. Du finner den i musikk-forumet. 2: Du har da ikke samla opp musikk der? Eksporter spillelistene dine, lag liste over all musikken du liker og skaff det på andre måter hvis spotify legges ned. Ja, det er en reell sjanse for at det legges ned. Hvor stor den er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg