Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan jeg bli med da? Som nestleder i Ytre Enebakks Swingerklubb så føler jeg det er greit med dokumentering. Jeg har videokamera, så det er ikke noe å tenke på. Jeg kan ordne med lett servering jeg. (Ballerina og kaffe)

Ytre Enebakk,hvem er du ? :hmm: Der bor jeg også :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veeel altså jeg må sjekke kalenderen min og sånn da. I morra skal jeg først på skolen og ta noen prøver før jeg skal sove litt, og så på brettspillkveld. På søndag er jeg invitert bort på taco, og mandag skal jeg vaske håret etter skolen. Er ferdig fire på tirsdag, møtes da?

Jeg tror vi gjør det om til: her, om 5 min.

Lenke til kommentar
Veeel altså jeg må sjekke kalenderen min og sånn da. I morra skal jeg først på skolen og ta noen prøver før jeg skal sove litt, og så på brettspillkveld. På søndag er jeg invitert bort på taco, og mandag skal jeg vaske håret etter skolen. Er ferdig fire på tirsdag, møtes da?

Jeg tror vi gjør det om til: her, om 5 min.

Works for me.

Jeg vil også ha pusekatt!

Lenke til kommentar
Det er 12 grader på rommet mitt. Brrrr... Misunner pelsen til katta mi.

Edit: Hva i alle dager skjedde her?

Du dobbelposta. Hvis du poster flere ganger, med mindre enn 2 minutter mellom hver post, blir de merga. Sett at det ikke er nye posts i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Edit: Hva i alle dager skjedde her?

Du dobbelposta. Hvis du poster flere ganger, med mindre enn 2 minutter mellom hver post, blir de merga. Sett at det ikke er nye posts i mellomtiden.

Ahaaaaaaa! :blush:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg hadde planer om å ta igjen Lars her og ta over førsteplassen som konge av spamming her, men jeg vet ikke om jeg orker.

Føles så mye bedre å bare sitte her og spille WoW og gro pels i trynet dagen lang, i alle fall til jeg får penger så jeg kan gå på byen og leke sosial og kanskje vurdere å muligens barbere meg :p

Lenke til kommentar

LIAR! jeg brakk nesten ryggen på trelasten en gang! datt ned ifra en stige :(

var bare guttungen

Haha, tuller du? Er det lenge siden eller?

Jeg bodde lenger inn i skauen, ved Nordby gård. :wee:

Nei det er sant. Stefaren min jobbet der i mange herrens år så når mamma og han møttes bodde vi der en liten stund. Ringer navnet Ole Ivar noen bjeller?

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...