Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ugh, Corona... Det drikker ikke jeg mer etter en ublid episode før jeg runda atten. Fortell! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 La oss bare si det involverte fremmede folk, drikking med to hender, skrubbsår og grining. Ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Han klarer ALT. Og da mener jeg virkelig alt... ehehehehhhh. hmmmmm... Corona er for hispanics eller 14 år gamle jenter. Endret 9. januar 2010 av Ballus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vi elsker deg også, spetwols! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva kan jeg si? Du var borte ganske lenge... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 I so didnt see that one coming Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 har bare hatt én stygg opplevelse med drikking, i grunn. Og det er grunnen til at jeg spyr bare jeg så mye som lukter på captain morgan. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva kan jeg si? Du var borte ganske lenge... Ja, du også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Herr Brun: Fnis. Jeg tror ikke The Duke/Glufsa/cumshit/etc. er så glad i det heller. Jeg fylte skoene hans med det på Roskilde i fjor. Ballus: ...touché. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anngående stygge drikkeepisoder, kan jeg faktisk si at jeg ikke har hatt noen stygge episoder. Velger å tro at det kommer av outrageous skills. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tequila har jeg vært uvenn med. Tequila er jævlig greit, men dessverre så frister det ikke så veldig lenger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lemon: La oss gjøre det bra igjen, slik de bare gjør det på film. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anngående stygge drikkeepisoder, kan jeg faktisk si at jeg ikke har hatt noen stygge episoder. Velger å tro at det kommer av outrageous skills. Det er fordi du er en robot. Angående film og sånn: Yesss. Har alltid ønska meg det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Woo! Skobling! http://www.shoeture.eu/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ...oi. Er det en sykdom vi mennesker har? At alt skal pyntes på? Husker det var populært en periode å få støpt på gull- eller sølvpynt på tennene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anngående stygge drikkeepisoder, kan jeg faktisk si at jeg ikke har hatt noen stygge episoder. Velger å tro at det kommer av outrageous skills. Det er fordi du er en robot. Angående film og sånn: Yesss. Har alltid ønska meg det! Jeg er bare hardcore, men setter pris på omtalen. Lett, tid og sted? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Veeel altså jeg må sjekke kalenderen min og sånn da. I morra skal jeg først på skolen og ta noen prøver før jeg skal sove litt, og så på brettspillkveld. På søndag er jeg invitert bort på taco, og mandag skal jeg vaske håret etter skolen. Er ferdig fire på tirsdag, møtes da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan jeg bli med da? Som nestleder i Ytre Enebakks Swingerklubb så føler jeg det er greit med dokumentering. Jeg har videokamera, så det er ikke noe å tenke på. Jeg kan ordne med lett servering jeg. (Ballerina og kaffe) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da er det en deit. Gleder meg, gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg