Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde kanskje vente til det er is litt mer enn 500 meter ut fra stranda her riktignok :whistle: (+ de første 200 meterne er ikke trygge fordi det har ligget snø oppå den hele tiden)

Accenten er så lett, så vi regner med at det går bra. :wee: Får håpe jeg ikke møter på en eller annen ferje. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Huff, bare synet av smirnoff spritflaska gir meg brekninger :sick:

Billig tho. de hadde ikke jelzin

Ja, men jeg styrta en hel flaske en gang, før jeg spøy ned dassen og ble bært ut og hjem foran alle jeg kjente :blush:

har jeg også gjort litt for mange ganger :( drikker det fortsatt :D

Lenke til kommentar

Jippi nå er jeg værdens lykkeligste :D

Starta med at jeg faktisk ikke har formatert pcen min på rundt 3 mnd nå. Den gang så hadde jeg en annen e-post adresse,og den e-post adressen var den som jeg har lagret til diskusjon.no

Altså,det vil si at jeg ikke har husket passorde noen gang,bare at jeg har tatt "husk meg" eller hva det heter. Så jeg slipper og skrive inn passorde,at den går automatisk inn.

Men for rundt 1mnd sia så fant noen ut passorde til den e-postadressen. Men jeg fikk heldigvis kommet inn fort på den igjen og endret passord. Så da la jeg den eposten til side,så laget jeg meg en helt ny. Igår så reformaterte jeg pcen igjen. Gjett da. Jeg husket jo selfølgelig ikke passorde til diskusjon,så jeg fikk fullstending panikk og sammenbrudd her jeg satt,og det var ikke noe vits og ta glemt passord heller. Fordi det passorde som jeg lagra til den gamle eposten huska jeg hvertfall ikke. Var aldri mening jeg skulle bruke den igjen. Så jeg satt oppe hele natten som et nervevrak og prøvde og finne passorde. Uten og lykkes :/ Prøvde "glemt passord" til eposten,så man må svare på det hemmelige spørsmåle,men det husket jeg jo heller ikke.

Da tok jeg jo alt fortapt og la meg ned for og død. Men det jeg gjorde var vist og overse på en måte at man kan sende passorde til en alternativ epost. Som vanlig skriver jeg alltid noe kødd bare. Men jeg prøvde på det,hadde jo hvertfall ikke noe og tape. Da kom jeg også akuratt på at jeg hadde en gammel epost adresse før den også. Så jeg bare logga på den for morro skyld for og sjekke. Faen,hva trur du stod på inboxen ? Reset password,[email protected]

Sikkert jævli kjedelig og lese men :p Dere kan jo tenke dere i samme situasjon!

Elsker dere kjære forumere og har savnet dere ! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...