Natrich Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alt går med litt godvilje, kjære. Godvilje, gaffateip og strips? Indeed. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du får vente til du blir 18, slik som alle her inne gjorde. *host* Selv drikker jeg rom og cola akkurat nå. Shikaru: Nei, kjører ned jeg. ja du gjør det ja. er du kjapp så rekker du vel å kjøre over skagerakk før de tar høl på isen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Folk bruker muligens forskjellig tilbehør. (Tenkte på TøseGuri). Endret 9. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flaut at du syntes piss er godt mener da jeg Er ikke du avholds? Bare så det er sagt, drikker kun Ringnes jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alt går med litt godvilje, kjære. Oh yes. Be there in ten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flaut at du syntes piss er godt mener da jeg Er ikke du avholds? Bare så det er sagt, drikker kun Ringnes jeg. Er greit, men har en tendens til og gi litt skallebank dagen etter i forhold til feks tuborg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg foretrekker Heineken, eventuelt Carlsberg. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg savner snusen min bestemte meg for å slutte for et par dager siden. >_< Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tja, er egentlig ikke så veldig glad i lyst øl. men skal jeg ha et øl og bli full på kjører jeg Tuborg eller CB Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når det gjelder øl foretrekker jeg Borg og helst på flaske. Men nå tar jeg tekopp nr. to på sengen istedefor en bok. Ha en fin kveld forumfolkens. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 , eventuelt Carlsberg. på flaske. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er ikke så glad i Tuborg. Holder meg som regel til Aass Gourmet Weizen eller Carlsberg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tja, er egentlig ikke så veldig glad i lyst øl. Jeg har en fetish for Rochefort 8. Frist meg med det, og jeg kan bli tilbøyelig til temmelig mye rart. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flaut at du syntes piss er godt mener da jeg Er ikke du avholds? Nope, aldri vært Bare mamma som aldri har giddet å kjøpe meg noe å drikke, samt ikke kjørt meg til noen fester. Derfor så blir det knall å bli 18 om en uke Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ja du gjør det ja. er du kjapp så rekker du vel å kjøre over skagerakk før de tar høl på isen Burde kanskje vente til det er is litt mer enn 500 meter ut fra stranda her riktignok (+ de første 200 meterne er ikke trygge fordi det har ligget snø oppå den hele tiden) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alt går med litt godvilje, kjære. Godvilje, gaffateip og strips? Og vaselin. Og gjerne en Jeg er ikke så glad i Tuborg. Holder meg som regel til Aass Gourmet Weizen eller Carlsberg. Carlsberg er godt. Dahls har jeg etter hvert også fått smaken for. Mack isbjørn er . Men best av alt er Frydenlund Bayer! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mack er såklart av de bedre slagene. Elsker Trænafestivalen, som utelukkende selger Mack-øl. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Heineken er en vinner hver gang. Lett og med et nydelig skum, og den umiskjennelige smaken av brød. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slots pilsner er også ganske god Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Perfekt om sommeren, i hvertfall. Det gjelder Heineken óg, for den saks skyld. Endret 9. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg