Petter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Holder meg til vodka og battery jeg dog snart tom for battery så da er det reint Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke drikke alkohol. Jeg vil heller ikke høre på dere snakke om det på et offentlig forum hvor alle kan lese det. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Holder meg til vodka og battery jeg dog snart tom for battery så da er det reint Fått med deg at Battery har kommet på flaske i limited edition? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke drikke alkohol. Jeg vil heller ikke høre på dere snakke om det på et offentlig forum hvor alle kan lese det. :!: Pyse... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Æsj Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke drikke alkohol. Jeg vil heller ikke høre på dere snakke om det på et offentlig forum hvor alle kan lese det. :!: Jeg vil ikke snakke om fotball. Like forbandet må jeg lese om det overalt! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mmmmmmmmmmmmmmm, fatterns tomtebrygg som ikke er promillefritt lenger. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Æsj æsj? makan, så flaut. Endret 8. januar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fotball er bullshit. En gjeng med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en plastball... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, husker når jeg var 14. Hadde samme holdning til alkohol da. Den holdninga ble dog ikke værende lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Det smaker jo forferdelig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke drikke alkohol. Jeg vil heller ikke høre på dere snakke om det på et offentlig forum hvor alle kan lese det. :!: Smart type. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Æsj æsj? makan, så flaut. Flaut at du syntes piss er godt mener da jeg Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mmmmmmmmmmmm, ringnes =D Æsj æsj? makan, så flaut. Flaut at du syntes piss er godt mener da jeg *sluurp* nom nom, piss. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke snakke om fotball. Like forbandet må jeg lese om det overalt! Frækk, derfor jeg digger deg. Hvor mye har jeg tapt på de utall månedene jeg har vært borte..? Muligheter for å rette det opp igjen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt går med litt godvilje, kjære. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mye godt du finner i alkohol som jeg virkelig digger , men har vært ute altfor mye og drukket altfor mye i det siste så skal ha det rolig en god stund nå. Så i kveld blir det kansje en tekopp til, men så kaller sengen. Har uansett noe tapt søvn som burde hentes inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alt går med litt godvilje, kjære. Godvilje, gaffateip og strips? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Holder meg til vodka og battery jeg dog snart tom for battery så da er det reint Fått med deg at Battery har kommet på flaske i limited edition? Sikkert fint det kjøper bare battery til blandevann uansett så gidder ikke stresse med super flasker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg