After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Te med honning her. Hmm. *sette på vannkokeren* Du koppierte sist jeg drakk kakao og. Glad i varme og søte drikker eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 skulle ønske jeg hadde vannkoker Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er imponert over drikkekulturen til folk her /ironi At det var? skulle ønske jeg hadde vannkoker Jeg fikk til jul!!! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 skulle ønske jeg hadde vannkoker første jeg skal kjøpe når jeg flytter hjemme fra Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kan få min. Jeg bruker den ikke lenger. Egentlig veldig fornøyd med den vannkokern der. Endret 8. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fikk meg egen vannkoker før jeg flyttet hjemmefra. Greit å kunne lage kakao, te eller solbærtody sent på kvelden eller natten uten å måtte gå gjennom huset og ut på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er på tredje mojito og begynner å bli litt rar i hodet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det smaker jo SÅPE. tre Jatakk, kan du lage en til meg? Vi deler, du får tonic, jeg får gin. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Te med honning her. Hmm. *sette på vannkokeren* Du koppierte sist jeg drakk kakao og. Glad i varme og søte drikker eller? Hva kan jeg si? Det er mitt substitutt på menneskelig kontakt. Jeg får ikke nok varme og... sødme i dagliglivet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er på tredje mojito og begynner å bli litt rar i hodet. For din del: Internet when drunk = fail. For alle andre's: Internet when drunk = epicness. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Da så. (Var til Lemon jeg mente). Endret 8. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fikk meg egen vannkoker før jeg flyttet hjemmefra. Greit å kunne lage kakao, te eller solbærtody sent på kvelden eller natten uten å måtte gå gjennom huset og ut på kjøkkenet.Man kan overleve uforholdsmessig lenge på en vannkoker og noen speidertriks. Friele instant + en vannkoker til 69,- gir et like bra resultat som mange av de sure Moccamasterne rundt om i de tusen hjem. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Te med honning her. Hmm. *sette på vannkokeren* Du koppierte sist jeg drakk kakao og. Glad i varme og søte drikker eller? Hva kan jeg si? Det er mitt substitutt på menneskelig kontakt. Jeg får ikke nok varme og... sødme i dagliglivet. Skulle gjerne hjulept. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er ganske lenge siden jeg var full på internett sist. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg syns det er dårlig gjort av dere å diskutere alkohol nå Dere starter jo en samtale om et tema 14'åringer ikke har mye erfaring elelr interesse for. Jeg er lei meg nå. Jeg føler meg utestengt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan få min. Jeg bruker den ikke lenger. Egentlig veldig fornøyd med den vannkokern der. sendern i posten eller? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man kan overleve uforholdsmessig lenge på en vannkoker og rett i koppen-suppe. Så enkelt kan det gjøres. Liker ikke slike supper, men syntes det passet godt inn. Jeg syns det er dårlig gjort av dere å diskutere alkohol nå Dere starter jo en samtale om et tema 14'åringer ikke har mye erfaring elelr interesse for. Jeg er lei meg nå. Jeg føler meg utestengt Du trenger erfaring... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Du får vente til du blir 18, slik som alle her inne gjorde. *host* Selv drikker jeg rom og cola akkurat nå. Shikaru: Nei, kjører ned jeg. Endret 8. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skogsraa, såså, går nok bra. Er i samme sko som deg, nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg