Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du selger ihvertfall et nyttig produkt - samt at de fleste du ringer allerede er tele2kunder. Det fungerer litt annerledes. Du får ikke beskjed fra din sjef om at du må spille på folks samvittighet når du skal selge noe.

mange av de jeg ringer er det ja... men i dag sitter jeg og plager alle ikke kundene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah, jeg har vondt i kneet. :thumbdown:

Da jeg skulle gå ut av bilen i går for å kjøpe cola og røyk, sklei jeg på et tynt islag og kjørte kneet rett i bensinpumpa. :<

Herlich. Gikk på trynet selv her, og en forbipasserende innvandrerdame ble råstressa og sa både "beklager" og "jai ringe sykebil" :tease:

Lenke til kommentar
Bah, jeg har vondt i kneet. :thumbdown:

Da jeg skulle gå ut av bilen i går for å kjøpe cola og røyk, sklei jeg på et tynt islag og kjørte kneet rett i bensinpumpa. :<

Herlich. Gikk på trynet selv her, og en forbipasserende innvandrerdame ble råstressa og sa både "beklager" og "jai ringe sykebil" :tease:

Hinner meg om ei historie fra ei jeg kjenner. Ho hadde klart å taka med bilen og sto og venta på å bli henta etterpå. Så hadde det kommet en fyr og spurt om ho hadde fått motorstopp :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg er så glad jeg har bytta fastlege. Hos han gamle tok det MINIMUM tre uker fra jeg bestillte til jeg fikk time. Gjerne enda lenger. Når jeg bestillte her så beklaget resepsjonsdama seg. Det kunne ta litt tid før jeg fikk time. De hadde nemlig ikke noe ledig før HELT uti neste uke. Så nå har jeg time om en uke :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...