Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du selger ihvertfall et nyttig produkt - samt at de fleste du ringer allerede er tele2kunder. Det fungerer litt annerledes. Du får ikke beskjed fra din sjef om at du må spille på folks samvittighet når du skal selge noe. mange av de jeg ringer er det ja... men i dag sitter jeg og plager alle ikke kundene Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bah, jeg har vondt i kneet. Da jeg skulle gå ut av bilen i går for å kjøpe cola og røyk, sklei jeg på et tynt islag og kjørte kneet rett i bensinpumpa. :< Herlich. Gikk på trynet selv her, og en forbipasserende innvandrerdame ble råstressa og sa både "beklager" og "jai ringe sykebil" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvem er alle disse nyregistrerte brukerne som dukker opp i FK stadig vekk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 juks! ;O sikkerhetshull kalles det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvem er alle disse nyregistrerte brukerne som dukker opp i FK stadig vekk?Troll alle sammen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvem er alle disse nyregistrerte brukerne som dukker opp i FK stadig vekk? mange troll... men jeg går god for dagens nye som er ei på jobben Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bah, jeg har vondt i kneet. Da jeg skulle gå ut av bilen i går for å kjøpe cola og røyk, sklei jeg på et tynt islag og kjørte kneet rett i bensinpumpa. :< Herlich. Gikk på trynet selv her, og en forbipasserende innvandrerdame ble råstressa og sa både "beklager" og "jai ringe sykebil" Hinner meg om ei historie fra ei jeg kjenner. Ho hadde klart å taka med bilen og sto og venta på å bli henta etterpå. Så hadde det kommet en fyr og spurt om ho hadde fått motorstopp Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvem er alle disse nyregistrerte brukerne som dukker opp i FK stadig vekk? mange troll... men jeg går god for dagens nye som er ei på jobben ^^ takk, takk Espen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 juks! ;O sikkerhetshull kalles det det er ikke hull, det er porter Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, jeg liker dem i hvert fall ikke. Kommer her med sin sekssifrede medlems-ID og ensifrede postcount er tror de er noe. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det er ikke hull, det er porter men jeg kommer rett forbi alle brannmurer og slikt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, jeg liker dem i hvert fall ikke. Kommer her med sin sekssifrede medlems-ID og ensifrede postcount er tror de er noe.hyggelig med nye folk også da men jeg kommer rett forbi alle brannmurer og slikt jepp. tror jeg må tette dem med sica Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, jeg liker dem i hvert fall ikke. Kommer her med sin sekssifrede medlems-ID og ensifrede postcount er tror de er noe. You amuse me Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ble en fri dag idag:) Har bare 3 timer og når man forsover seg da så er man fucked. yeah yeah. Har for mye fravær allerede:( og alt er forsovelse. CURSE YOU FORUM! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jepp. tror jeg må tette dem med sica pass på at du står på insiden når du gjør det da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, jeg liker dem i hvert fall ikke. Kommer her med sin sekssifrede medlems-ID og ensifrede postcount er tror de er noe. Ingenting galt med sekssifret medlems-ID vel? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 oWh god. kjedelig på jobben. =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er så glad jeg har bytta fastlege. Hos han gamle tok det MINIMUM tre uker fra jeg bestillte til jeg fikk time. Gjerne enda lenger. Når jeg bestillte her så beklaget resepsjonsdama seg. Det kunne ta litt tid før jeg fikk time. De hadde nemlig ikke noe ledig før HELT uti neste uke. Så nå har jeg time om en uke Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jepp. tror jeg må tette dem med sica pass på at du står på insiden når du gjør det da setter meg demilitarized tenker jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) setter meg demilitarized tenker jeg I bring beer Endret 4. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg