SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hmm, har ikke kommet så langt enda at jeg har begynt og drikke vin fast. Men er fordeom fornuftig nok til og si at rød vin smaker like crappy som kaffe Hvit vin, spessiellt sånn "mosel" hvitvin eller hva det heter .. Diggbart Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 faen tilfeldig! Da jeg startet og høre på InFlames var det ikke en kjeft som viste hvem de var bortsett fra et par underground band i Gøteborg...nå er de et av verdens mest populære metall band, hva mer kan en stor fan ønske Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Åjoda, bare pass på og ha pumpa gått nedi magan før du starter Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Unnskyldninger! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Unnskyldninger! Tror ikke du har drukket 96% jeg Det er en grunn til at spriten fordamper da den kommer over 96% vet du Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Appropo drikke.. er satans tørst vet jeg. På tide og gå opp og fyle glasset med isbiter og fersk brus ! Har ommen på fullt uten lufting her så det er passe dårlig og varm luft..i tilleg til at jeg tente på en sånn potet skrue istad så det lukter muggen potet hore her :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Blir så tung i hue av rødvin, føler jeg. Helst skal det være utepils, men det er ikke alltid man har råd til sånt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Unnskyldninger! Tror ikke du har drukket 96% jeg Det er en grunn til at spriten fordamper da den kommer over 96% vet du Jeg er så mann at jeg drikker 100%, drikker den før det fordamper bare Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hmm, har ikke kommet så langt enda at jeg har begynt og drikke vin fast. Men er fordeom fornuftig nok til og si at rød vin smaker like crappy som kaffe Hvit vin, spessiellt sånn "mosel" hvitvin eller hva det heter .. Diggbart Det smaker jo bare brus. Du kommer nok til å lære deg til å like det etterhvert. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Helst skal det være utepils Agree. Men kan ikke alltid ta seg råd til det, 65kr halvliteren svir. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ekke ekte mann før du bonger 1 liter 96. Ingen som greier å drikke 1 liter 96 rent på styrten Det er så og si umulig! Jeg tviler STERKT på at det finnes et eneste menneske som overlever noe sånn. Du ville fått en promille på 12 i følge promillekalkulator.no, sett at du er en mann på 100kg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Blir så tung i hue av rødvin, føler jeg. Helst skal det være utepils, men det er ikke alltid man har råd til sånt. Jeg blir overdrevent lett i hodet, jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hmm, har ikke kommet så langt enda at jeg har begynt og drikke vin fast. Men er fordeom fornuftig nok til og si at rød vin smaker like crappy som kaffe Hvit vin, spessiellt sånn "mosel" hvitvin eller hva det heter .. Diggbart Det smaker jo bare brus. Du kommer nok til å lære deg til å like det etterhvert. Øl über alles. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei, det er det. Og jeg er kresen på utestedene også. Er ikke Charlotte Thorstvedt, Aylar, Lene A og Per Sundææs der, så blir det ingen fest liksaam. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Drikker ferdigblanet smirnoff-mojito for øyeblikket. Ønsker meg til varmere strøk! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den mojitoen er stygg :S Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Smaker ikke så godt at det gjør noe nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I haz brennevin:D its gewd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg