Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke sett noen av dem, så kul er jeg. Skal vi være kule sammen dawg? YO! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 JeanDietrich (...) Troll eller ei, den mannen kan skrive.Han har karisma, det skal han ha men jeg irriterer meg fortsatt over hans manglende seriøsitet. Det er nesten så jeg skulle ønske Robert fortsatt var moderator. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Avatar anbefales på det sterkeste. Beste kinoopplevelsen noensinne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Avatar anbefales på det sterkeste. Beste kinoopplevelsen noensinne. Samme sies om 2012. Tror faktisk at begge er ganske oppskrytte filmer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke sett noen av dem, så kul er jeg. +1. +2 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I want to drikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I want to drikke Det er vann i springen Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kjeder meg. Noen som vet noe underholdende jeg kan fnne på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kjeder meg. Noen som vet noe underholdende jeg kan fnne på? Lekeplassen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I want to drikke Det er vann i springen Neinei, .. SÅNN tørst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I want to drikke Det er vann i springen Neinei, .. SÅNN tørst Tørst på rusbrus/fjortisbrus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 På Smirnoff Ice? Nei, usj. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 De fleste sier at det er homsedrikk, men dere vet alle innerst inne at det smaker så myye bedre en ØL ! Man får hva man betaler for Tørst på senga. God natt Natti Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Min kjære drikker cider i stedet for øl, rett og slett fordi cider er bedre enn øl. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Pisang ambon > all edit: øl smaker kje** Endret 8. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Min kjære drikker cider i stedet for øl, rett og slett fordi cider er bedre enn øl. Tjaa, etter en liten opplevelse en gang tilbake så kommer jeg ikke en gang til og lukte på en Cider eller nærme meg DA tar jeg heller ØL -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kjeder meg. Noen som vet noe underholdende jeg kan fnne på? Ringenes Herre: Atter en konge går på TV3. Når man først har lært seg å like øl, slår det mye annet. ...men fortsatt er vin best av alt. Rød, that is. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vin (helst hvit men også rød) og shots (alt fra tequila til jägermaister) er det beste. Men deilig å ta et par cider til å begynne med synes jeg da, eller rusbrus for den saks skyld. Neinåmåjegleggemeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg