Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Men neida, må nok bli Minus og Lemon Og Herr Brun ofc. Og L4r5. Og deg da Natrich. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Natrich: Vet ikke hvem det er engang! Vet du ikke hvem Al Pacino er!? Vel da anbefaler jeg deg å se Gudfaren Triologien, 48 Hours og Donnie Brasco blant annet. Al Paciono er den levende filmlegende! Og deg da Natrich. Aww Endret 8. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Natrich: Vet ikke hvem det er engang! Vet du ikke hvem Al Pacino er!? Jeg ba deg om å ikke bruke den avataren! Ingen kunne brydd seg mindre om en filmtulling født på 40-tallet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vet du ikke hvem Al Pacino er!? Jeg ba deg om å ikke bruke den avataren! Ingen kunne brydd seg mindre om en filmtulling født på 40-tallet. Filmtulling? Pfft! *Smekke Latias på fingrene!* Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ah, jeg ser ikke så mye på filmer egentlig. Noen jeg liker er vel Blood Diamond, The Green Mile, Notebook (jajajaja), A Beautiful Mind, My Girl, Sex and the City, Atonement, The Guardian, Sweeny Todd (den med Johnny Depp) og AVATAR Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Men neida, må nok bli Minus og Lemon Og Herr Brun ofc. Og L4r5.Og deg da Natrich. ÅHHHH duuuu da. Hahaha, skal jeg innrømme noe? Jeg grein som en unge gjennom _hele_ Notebook. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pinup, du må da se film! Du går glipp av mange andre mesterverk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som kan tippe min favorittbruker daa? Jeg har vel egentlig to. Lemon og Minus. Hmmm. Note to self. Ikke la DNFK stå oppe, gå ned og prat sjit og spis, og kom opp igjen og svar. Det blir litt dumt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 <-- Favorittfilm of all times: "Requiem of a dream". Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hahaha, skal jeg innrømme noe? Jeg grein som en unge gjennom _hele_ Notebook. Samme her, spesielt på slutten. Helt grusomt.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 SLars1: Hørt den er DRITdårlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er usikker på hva som er min all time favorite. Men den som sitter i minnet for tiden er Gran Torino. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Åå, den er god! Clint Eastwood er virkelig en kunstner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, det er feil. For den er nemlig dritbra. Må dog si at jeg ikke likte Avatar noe spesielt, overhypa til tusen... Bra effekter, men dårlig film Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Virker som at den som liker Avatar ikke liker 2012, og omvendt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke sett noen av dem, så kul er jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke sett noen av dem, så kul er jeg. +1. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Virker som at den som liker Avatar ikke liker 2012, og omvendt. Hvorfor det? Fordi jeg ikke har sett 2012 og Avatar. Min favortitt film klarer jeg ikke å fastslå. Har sett alt for mange gode filmer. Muligens Gudfaren III Endret 8. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg