Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ja den er ganske lett hvis du har lest Hobbiten, burde lese den gjennom den igjen lenge sia sist Neste spørsmål til å komme inn på cyberfesten. Hvem setter jeg mest pris på her på forumet? Hvis dere går lei av spørsmålene skal jeg slutte, men prøver bare å holde litt liv her Endret 8. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nopros: Det er vel Herr Brun? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den er jo verre. Kansje liker du skribleriet til JeanDietrich - eller svinger du mer i retning av fjaset til fsx? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja den er ganske lett hvis du har lest Hobbiten, burde lese den gjennom den igjen lenge sia sist Neste spørsmål til å komme inn på cyberfesten. Hvem setter jeg høyest pris på her på forumet? Hvis dere går lei av spørsmålene skal jeg slutte, men prøver bare å holde litt liv her Meg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lite hint, kjenner h*n IRL. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kansje liker du skribleriet til JeanDietrich - eller svinger du mer i retning av fjaset til fsx? Fikk du med deg denne? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Må kanskje legge til at h*n ikke er en stor ressurs her på forumet, noen få innlegg utenom oftopic. Så mesteparten har vel ikke sett han, dere som finner det ut fortjener jammen "billetten" deres Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Natrich: ja. Dumt, men langt fra gullkornverdig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jann - Ove: Er mye der som ikke er gullkornverdig når vi først er inne på det... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Må kanskje legge til at h*n ikke er en stor ressurs her på forumet, noen få innlegg utenom oftopic. Så mesteparten har vel ikke sett han, dere som finner det ut fortjener jammen "billetten" deres 1) Moget 2) Jannono 3) ItzFraggin Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bra Latias, er min elskede Moget jeg tenkte på Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som kan tippe min favorittbruker daa? Jeg har vel egentlig to. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bra Latias, er min elskede Moget jeg tenkte på Tenkte meg det. Psst, hvem er det egentlig? Noen som kan tippe min favorittbruker daa? Jeg har vel egentlig to. Latias Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som kan tippe min favorittbruker daa? Jeg har vel egentlig to. Var det kanskje meg, inntil jeg byttet avatar? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bra Latias, er min elskede Moget jeg tenkte på Tenkte meg det. Psst, hvem er det egentlig? Hehe, en begavet fyr fra Valdres som jeg møtte igjen på grunn av forumet. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Natrich: Jaa, men ikke nå lenger! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Natrich: Jaa, men ikke nå lenger! Jammen... Pacino er awesome! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Natrich: Vet ikke hvem det er engang! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Enkelte av sangene i DJ Hero er ganske så fete. Boom Boom Pow + Satisfaction = Win! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 JeanDietrich? :| Han er i hvertfall min favorittbruker. Troll eller ei, den mannen kan skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg