Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ligger i sengen din når du kommer tilbake bruningen min Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvilken fest? Privat party, you must know password. Code: Eyes Wide Shut. Cyph: Regner med du klarer å løse den? Fidelio. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fullførte nettop brukerundersøkelsen på forumet, var lengre en jeg trodde hehe. Kan jeg joine festen? Er tom for drikkevare og nom nom her Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som gjør det på denne måten? http://www.howtofoldashirt.net/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan jeg joine festen? Er tom for drikkevare og nom nom her Nei, ikke uten koden. Og du får aldri i verden vite at koden er "Fidelio". Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Koden er Fidelio. Let's partey! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Koden er Fidelio.Let's partey! Oi, hvordan visste du det da? Men siden du kan koden, bare hopp inn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Shut up folkens, dere har ikke sett filmen en gang Apropos gode filmer, så setter jeg på min favorittfilm nå. Blir tredje gang jeg ser den. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som gjør det på denne måten? http://www.howtofoldashirt.net/ Pleide før, men glemte hvordan. TAKK SOM MINTE MEG PÅ DET : D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 viss det er eyes wide shut, der det er en svær orgie så ja da har jeg sett den Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 viss det er eyes wide shut, der det er en svær orgie så ja da har jeg sett den Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare Cypheron har adgang, dere må løse en liten gåte fra Hobbiten, førsteman til mølle kommer inn Hva sluker alt som du kan se, tær og blomster, fugl og fe? Tærer stål og biter jern; maler stein som mel fra kvern; dreper konge, styrter hus, hamre høye fjell til grus. Google er feigt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 STFU! Trenger ikke å løse en dritt for å være i DNFK! Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare Cypheron har adgang, dere må løse en liten gåte fra Hobbiten, førsteman til mølle kommer inn Hva sluker alt som du kan se, tær og blomster, fugl og fe? Tærer stål og biter jern; maler stein som mel fra kvern; dreper konge, styrter hus, hamre høye fjell til grus. Google er feigt. Tiden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Holyfuck @ tskjortegreia. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bra Jann - Ove, ingen juksing? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor skulle jeg jukset? Har lest både hobbitten og ringenes herre flere ganger, og det sitter. Uansett - spør om noe mer obskurt og vanskelig når du først skal spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg