fargoth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lurer på å kjøpe ny tv... Er denne noe tess mon tro? Noen som eier denne som kan gi meg en tilbakemelding? Jeg har tre slike på hytta, stående på høykant. Når jeg spiller kabal på dem er hvert kort en halvmeter stort. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Noen som eier denne som kan gi meg en tilbakemelding? Den har jeg på kjøkkenet. Er ikke sånn veldig fornøyd, volumet går ikke så høyt opp som jeg vil ha det. Vi kan dra vekk sammen, jeg trenger en ferie. Og etter at du robbet pengene mine synes jeg det er rett og rimelig du spanderer det på meg. Nei altså, det må jeg nesten tenke på litt. Kunne jo egentlig tenkt meg å dra på tur med ei skikkelig fin dame da. Men på en annen side blir det mye drama og sånn så DU KAN BLI MED ALLIKEVEL! Det blir Maldivene 2 februar, skal levere noe greier der. Endret 8. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 NikkaYoichi: Hvis du tar bilde av skissene så kan du legge dem inn i Photoshop (f.eks) og tegn over. Kjekt med layer kompabilitet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00 Sweet! Hva blir motivet? En kokkehat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00Hvilket studio? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Altså, jeg kan ikke tegne, langt mindre tegne digitalt. Jeg har gjort innkjøp for å gjøre skriften mer leselig og samtidig ark som ikke har ruter. Poengene er godt skjult uansett fargoth. Personlig ville jeg foretrukket striper laget i paint og det burde ikke være så ille å få til? Lesbarheten bør være så tydelig at man bare kan gli over stripen uten å måtte konsentrere seg om teksten og i et slikt henseende vil digital typografi være helt ideelt. Endret 8. januar 2010 av fargoth Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 NikkaYoichi: Hvis du tar bilde av skissene så kan du legge dem inn i Photoshop (f.eks) og tegn over.Kjekt med layer kompabilitet Hmm, photoshop har jeg ikke, Gimp har jeg, men har ikke rukket å lære meg det. Men siden jeg knapt nok klarer å tegne enkle geometriske figurer som sirkler, så vet jeg ikke helt om jeg forstår poenget med å tegne over digitalt, når skissene allerede er ræva, så vil mine tegneegenskaper digitalt bare gjøre dem enda mer ræva. Men greit med konstruktiv kritikk uansett. Jeg har jo tilgang på noen gamle Wacoms, men driver til Win7 64-bits var ikke å oppdrive dessverre. Lesbarheten bør være så tYdelig at man bare kan gli over stripen uten å måtte konsentrere seg om teksten og i et slikt henseende vil digital typografi være helt ideelt. Det har du nok helt rett i, og det burde jeg klare å få til. Å tegne digitalt, er nesten helt utelukket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nikka: Hva om du skaffer deg tegnebrett? Da kan du tegne analogt og det blir digitalt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00Hvilket studio? Starlight tattoo Drammen Svarte for han jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 er det vanskelig i grunn å barbere hodet sjøl? til et par cm. har maskin til å gjøre det, men spørs om hu som ville gjøre det kan det i helga eller ei Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 er det vanskelig i grunn å barbere hodet sjøl? til et par cm. har maskin til å gjøre det, men spørs om hu som ville gjøre det kan det i helga eller ei Nei, det er ikke vanskelig. Men tidkrevende første gangen. Anbefaler for øvrig, hvis du har noen hårlengde å snakke om, å ta mesteparten med saks. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Saks foran speil er helt håpløst. Er ikke noe problem med maskin, Er bare å gå over et par 3 ganger så du ikke sitter igjen med en dott i bakhaue Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Saks foran speil er helt håpløst. Er ikke noe problem med maskin, Er bare å gå over et par 3 ganger så du ikke sitter igjen med en dott i bakhaue Å klippe seg selv med saks er håpløst, men ikke å kutte vekk hårtjafs for å bruke maskinen minst mulig (fordi det går kjappere). Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00 Sweet! Hva blir motivet? En kokkehat? Ikke en kokkehatt, men var ingen dum ide til neste gang Blir et motiv tattovøren selv skal lage ut av Blackburn Rovers logo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hadde litt lengre hår enn det her sist gang jeg raka bort alt. gikk av ganske greit, men da var det ikke jeg som gjorde det. er det forresten noen som har link til stream for nrk1 eller nrk2? hadde det før jeg formaterte, men glemte å lagre linken på en annen disk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ikke en kokkehatt, men var ingen dum ide til neste gang Blir et motiv tattovøren selv skal lage ut av Blackburn Rovers logo Høres bra ut Regner med at det kommer et bilde av tattoveringen på et tidspunkt? Endret 8. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wohoo, jeg skal stå på ski i -23 grader imorgen. Blir kos! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 da får man tattovering neste Fredag klokken 17:00 Sweet! Hva blir motivet? En kokkehat? Ikke en kokkehatt, men var ingen dum ide til neste gang Blir et motiv tattovøren selv skal lage ut av Blackburn Rovers logo Du burde ha fulgt broren din da du valgte lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg