Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor jobber du? jobber som selger for tele2... jeg også *hint* jeg er telefonselger *hint* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jasså ehh... ja? slappfisk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Holy shit. Hvor jobber du med slike bøter?!? Hvis det kjem virus da bare, antar jeg. Er på norstat foreløpig jeg. Telefonterrorist. Artige undersøkelser for folket xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg er telefonselger *hint* jeg er it-ansvarlig *hint* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Espen. Slappfisk på jobb ell? ^^ Vi kan få bot på mellom 500 000 og 1 million hvis vi surfer vi. Ikke bra hvis det kjem noe virus skriver under og i samtalene... og her inne er det ikke mange virus da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 slappfisk Av og til er det greit Kan skylde på at jeg må lese på særemne i dag. og male ferdig noe så jeg får penger Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg er telefonselger *hint* jeg er it-ansvarlig *hint* du tar ikke hint du jeg ville ringe deg Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 owh my god. hvor mange telefonselgere er det her? bortsett fra Espen og meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Holy shit. Hvor jobber du med slike bøter?!? Hvis det kjem virus da bare, antar jeg. Er på norstat foreløpig jeg. Telefonterrorist. Artige undersøkelser for folket xD Eier dem ikke sikkerhet eller? ^^ Den dag noen klarer å pushe et virus mellom brannmurene her skal dem få 35 firmakarameller Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor jobber du? jobber som selger for tele2... jeg også *hint* jeg er telefonselger *hint* Du selger ihvertfall et nyttig produkt - samt at de fleste du ringer allerede er tele2kunder. Det fungerer litt annerledes. Du får ikke beskjed fra din sjef om at du må spille på folks samvittighet når du skal selge noe. Min samboer solgte "soveromsrefleksen" (eller noe i den duren), i ca 1 ukes tid før hun ikke orket mer. Hun fikk beskjed om å selge på at "jammen, du har jo familie hjemme, er du ikke glade i de da?". Kjempegøy. jeg selger også tele2, eller gjorde før . Men da som butikkansatt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 du tar ikke hint du jeg ville ringe deg aha Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eier dem ikke sikkerhet eller? ^^ Den dag noen klarer å pushe et virus mellom brannmurene her skal dem få 35 firmakarameller jeg kan stikke innom med usb-pluggen en dag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg kjeder meg. Jeg skal ha lyd om noen strakser, tror jeg. Læreren er sen. Gud, jeg håper fyren er sykemeldt eller noe annet drit. Jeg hater det faget. x) Og når ingen svarte meg på spm om arabisk onani med motorsag tar jeg det som at det egentlig bare ville vært vondt. Skuffende. x) Edit: FAEN, lærer, og han har mixepult med seg. *gråte* Endret 4. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Menmen, da skal denne kroppen på jobb. Vi sees vel i kveld! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Min samboer solgte "soveromsrefleksen" (eller noe i den duren), i ca 1 ukes tid før hun ikke orket mer. Hun fikk beskjed om å selge på at "jammen, du har jo familie hjemme, er du ikke glade i de da?". Kjempegøy. Huff, latterlige greier Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bah, jeg har vondt i kneet. Da jeg skulle gå ut av bilen i går for å kjøpe cola og røyk, sklei jeg på et tynt islag og kjørte kneet rett i bensinpumpa. :< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Eier dem ikke sikkerhet eller? ^^ Den dag noen klarer å pushe et virus mellom brannmurene her skal dem få 35 firmakarameller jeg kan stikke innom med usb-pluggen en dag juks! ;O Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 haha! genialt Espen!!^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg