CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er HELG! Nei sier du det ? Nei, han skrev det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har gjort noe spennende idag da? Meg kjører hurtigbåt.Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Det gynger og er trangt. Hoho Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sjekke ; O http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=593165 Bare han glipper med handen litt så vil jo han få en liten flytur ; O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har gjort noe spennende idag da? Meg kjører hurtigbåt.Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Det gynger og er trangt. Hoho Bråker gjør det også. Godt det er nett ombord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ranet bankfilialen i Ski og nå planlegger jeg hvor jeg skal dra. Så det er derfor kontoen min sto i minus? Jævla tyv! Vi kan dra vekk sammen, jeg trenger en ferie. Og etter at du robbet pengene mine synes jeg det er rett og rimelig du spanderer det på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har gjort noe spennende idag da? Spillt gjennom CoD: Modern Warfare 2. Skal på jobb klokken fra 20 - 05 senere da. Forhåpentligvis blir det rolig i natt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da blir det iPhone på meg i morgen! Hvit, 3GS, brukt i 2 mnd, åpen og for 3999. Gratulerer. Det er HELG! Nei sier du det ? Nei, han skrev det. Pirkete du er... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Spillt gjennom CoD: Modern Warfare 2. Skal på jobb klokken fra 20 - 05 senere da. Forhåpentligvis blir det rolig i natt. Hardened/Veteran? Konsoll/PC? Endret 8. januar 2010 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 DET ER ELG! FUCKING MOOSE! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'( Latskap. Og fordi jeg ikke har kikka på de. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Striper? Hva? Ser aldri på signaturer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Striper? Hva? Ser aldri på signaturer. Les posten hans da Bytex! Han sier at han viste dem i DNFK. Ikke i signaturen, les hva han skriver, ikke hva du tror han skriver. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'( Ehm, hallo? Endret 8. januar 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'(Lord British har jo gjort det allerede. Du kan nok med fordel bruke disse skissene som en mal og heller lage digitale versjoner, da blir det mye lettere å lese skriften og poengene kommer tydeligere frem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Åja..men når det tar 10 minutter før man er på neste side er det ikke greit å henge med hele døgnet her. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lurer på å kjøpe ny tv... Er denne noe tess mon tro? Noen som eier denne som kan gi meg en tilbakemelding? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lurer på å kjøpe ny tv... Er denne noe tess mon tro? Noen som eier denne som kan gi meg en tilbakemelding? Nei synes ikke den er noe tess. Har den hengende på bade så jeg kan se hotel cæsar mens jeg sitter på ramma. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Lurer på å kjøpe ny tv... Er denne noe tess mon tro? Noen som eier denne som kan gi meg en tilbakemelding? God pris da! Gjør nok et kupp der! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'(Lord British har jo gjort det allerede. Du kan nok med fordel bruke disse skissene som en mal og heller lage digitale versjoner, da blir det mye lettere å lese skriften og poengene kommer tydeligere frem. Altså, jeg kan ikke tegne, langt mindre tegne digitalt. Jeg har gjort innkjøp for å gjøre skriften mer leselig og samtidig ark som ikke har ruter. Poengene er godt skjult uansett fargoth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg