Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg ranet bankfilialen i Ski og nå planlegger jeg hvor jeg skal dra. :fun:

Så det er derfor kontoen min sto i minus?

Jævla tyv!

Vi kan dra vekk sammen, jeg trenger en ferie. Og etter at du robbet pengene mine synes jeg det er rett og rimelig du spanderer det på meg. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Noen som har gjort noe spennende idag da? :)

Spillt gjennom CoD: Modern Warfare 2. Skal på jobb klokken fra 20 - 05 senere da. Forhåpentligvis blir det rolig i natt.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'(
Lord British har jo gjort det allerede. Du kan nok med fordel bruke disse skissene som en mal og heller lage digitale versjoner, da blir det mye lettere å lese skriften og poengene kommer tydeligere frem.
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen i kaféen som har orket å kommentere de flotte stripene mine som jeg har annonsert i to dager her i kaféen? :'(
Lord British har jo gjort det allerede. Du kan nok med fordel bruke disse skissene som en mal og heller lage digitale versjoner, da blir det mye lettere å lese skriften og poengene kommer tydeligere frem.

Altså, jeg kan ikke tegne, langt mindre tegne digitalt. Jeg har gjort innkjøp for å gjøre skriften mer leselig og samtidig ark som ikke har ruter. Poengene er godt skjult uansett fargoth. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...