Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) "Har dere hørt om forumet på hw.no? Det er ei bruker der Nie, hun ville gjerne prate litt" Indeed^^ Funker sikkert. xD Og den spraglete pusen din, om mønsteret er blitt mer tydelig etterhvert som den ble litt eldre? Endret 4. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hihi, jeg er en jævel på phising Du må lage med bank da. Og skrive alt rett til sql Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fri i dag ^^ det er digg! Siden jeg har fri føler jeg for å ta fri fra treninga også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hmm. Lurer på om søss blir glad for det elektroniske bursdagskortet jeg lager til henne i css og xhtml Jeg er ikke så kreativ eller praktisk anlagt, så da ble det digitalt kort på henne Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fri i dag ^^ det er digg!Siden jeg har fri føler jeg for å ta fri fra treninga også Hva er det for en innstilling Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så er ikke sikkert at de gjør det med vilje - men telefonselgerfirmaer (IKKE selgerne, de jobber kun slik de får beskjed om, og på akkordlønn) skyr ingen midler for å tjene penger. jeg har akkordlønn, men jeg er snill da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hihi, jeg er en jævel på phising Du må lage med bank da. Og skrive alt rett til sql Skriver kun til flatfil, men det funker =D Eneste jeg trenger nå er en haug med epostadresser og domenene dmbnor.no og nardea.no Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Funker sikkert. xDOg den spraglete pusen din, om mønsteret er blitt mer tydelig etterhvert som den ble litt eldre? Har ike tenkt over noe forskjell ennå i alle fall. ^^ *Sjekke* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 henger meg på den! digger telefonselgere jeg er på jobb *hint* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fri i dag ^^ det er digg!Siden jeg har fri føler jeg for å ta fri fra treninga også Hva er det for en innstilling hahah En... *kremt* god... innstilling? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Eneste jeg trenger nå er en haug med epostadresser og domenene dmbnor.no og nardea.no Synd du aldri får tak i dem^^ hva med nordea.tk, home.no.net/sparebanken eller dnbnor.xt.pl Endret 4. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har ike tenkt over noe forskjell ennå i alle fall. ^^ *Sjekke* Sikkert bare innbildning, syns bare den var blitt mer tydelig i mønsteret når jeg sammenlignet de bildene du la ut i går (?) med de jeg har på PCen. x) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så er ikke sikkert at de gjør det med vilje - men telefonselgerfirmaer (IKKE selgerne, de jobber kun slik de får beskjed om, og på akkordlønn) skyr ingen midler for å tjene penger. jeg har akkordlønn, men jeg er snill da Som jeg sier, så er det arbeidsgiveren som ikke skyr noen midler. Selgeren får et ark og beskjed om: "Gjør slik det står her, selger du ikke godt nok får du ikke betalt". Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 henger meg på den! digger telefonselgere jeg er på jobb *hint* jeg også *hint* Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Omgomg, har 10mbps på hybelen. *ny oppdagelse* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke heeeelt sansen for Korn må jeg si. Men var tøft nok.De har nok gravd sin grav for lenge siden.Det var en gang nyskapende og spennende men så...jah.. Alt etter Issues kan vel egentlig bare brennes imo :\ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hahah En... *kremt* god... innstilling? jasså Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nie: Samme, bare feitere. ^^ Hmm må fyre i ovnen jeg.. Espen. Slappfisk på jobb ell? ^^ Vi kan få bot på mellom 500 000 og 1 million hvis vi surfer vi. Ikke bra hvis det kjem noe virus Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ha,ha! DU har dårlig lønn? jeg har jobba i 3 uker nå, uten et eneste salg lissom! =/ så du får mere penger enn meg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nie: Samme, bare feitere. ^^ Hmm må fyre i ovnen jeg.. Espen. Slappfisk på jobb ell? ^^ Vi kan få bot på mellom 500 000 og 1 million hvis vi surfer vi. Ikke bra hvis det kjem noe virus Holy shit. Hvor jobber du med slike bøter?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg