Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fortsatt oppe, Snublefot? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alltid oppe. Hva er din unnskyldning ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Trenger ingen unnskyldning. Men har sittet oppe og spilt, så prata litt på msn. På vei i seng nå. God natt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ah, tiden flyr lett da. Natta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg sovne i TLF i går og "pratet" i 8 timer og 20 min.... Kommer en fin regning snart regner jeg med... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hmm, jeg trenger en 1.5A glassikring, en loddebolt og skills. Tips til hvor jeg finner det, samt hvor mye det vil koste meg? Jeg har da både loddebolt og skills. Men er sikkert langt unna, så da får det bare være Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fy faen jeg elsker poldressen min Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fy faen jeg hater å ikke få start på bilen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det har ikke jeg problemer med nei ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 God morgen bitches.. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det har ikke jeg problemer med nei ... Sitter inne nå, etter å ha gitt opp å få start på bilen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hmm, jeg trenger en 1.5A glassikring, en loddebolt og skills. Tips til hvor jeg finner det, samt hvor mye det vil koste meg? Sikringer er for pyser! Hadde sikkert kunne hjelpe deg om du bodde sørøst for sinsenkrysset, men det gjør du ikke:P Hmm, skal jeg time det så jeg rekker å kjøpe salat før jeg skal jobbe i dag? Er jo ikke direkte sulten lenger, etter å ha spist hjemmelaget chili con carne til frokost alt, men selvplukksalat er alltid nammenam Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stikk innom Ultra før du tar buss dit du skal, Jonas. De har stor salatbar Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 God morgen horebukken <3 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skulle se igjennom den "ferdige" presentasjonen min igår kveld. Gikk på en skikkelig smell. Den skal vare i 20 minutter, men jeg hadde lagd en på ca. 11 minutter. Har arbeidet halve natta. Nå endte den på 20:36, noe som er perfekt da jeg alltid snakker litt fortere p.g.a nervøsitet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stikk innom Ultra før du tar buss dit du skal, Jonas. De har stor salatbar Er i Oslo, men meny på Oslo City har en ganske brukbar en =D Hva skjer der, Torger? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Når jeg kom frem på jobb i dag ville ikke anlegget mitt skru seg av, og lyset i bilen ville ikke skru seg på. Så bra at elektronikken i bilen ser ut til å skjære seg nå når jeg er nesten 5 mil hjemmefra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg