Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jann-Ove: Jeg synes det er stor forskjell på 4000 og ha mitt eget abonnement, og å kjøpe den i butikk til jævlig dyr pris og måtte ha et annet abonnement. Hva skal du med iPhone om du ikke har tenkt til å bruke den på nett? Å bruke den på nett er stort sett veldig dyrt med vanlige abbonnementer. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tok kjæresten min sin 2g for rundt et års tid siden for å ha den litt og da var jeg veldig fornøyd med den bare som telefon rett og slett. Er så og si aldri på steder uten nett, på bussen sover jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som har sett paranormal activity ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei kaféen, dere burde sjekke ut "tegneseriestripa" mi. http://nikkayoichi.blogspot.com/2010/01/homo-erectus.html Jeg kommer til å poste minst ukentlig, dere bør ikke forvente dere noen avanserte tegninger, men gode poenger tror jeg at jeg klarer, i alle fall noen ganger. Jeg har store problemer med å tegne noe mer komplisert enn sirkler og trekanter, så enkle geometriske figurer er det jeg går for. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja. Jeg syns den var veldig, veldig lite underholdende. Skal sies at det er snakk om en 3G, men før 3GS var kommet ut. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fikk 203 poeng på ene bowlingrunden i dag! Er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå skal det sies at du må være geek i bowling også da. Bla tilbake en side og si din mening om iPhone-kjøpet mitt! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjøp heller ny enn å kjøp brukt til 4k. Kjøp kun brukt om du får til sinnsyk-pris, type 2 000. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fanden. Jeg har "ååååååå-å-å-ååå, leva livet!" på hjernen. Duste-Chand!!!! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå skal det sies at du må være geek i bowling også da. Bla tilbake en side og si din mening om iPhone-kjøpet mitt! Jeg har HTC Hero, og selv om den faktisk sjekker opp jenter for meg (få i vennekretsen som har HTC), så ville jeg ikke hatt en touch-telefon på nytt. Savner det å ha knapper, og ser egentlig ikke helt poenget med touch. Ellers ser jeg ikke problemet med å kjøpe en telefon brukt. Har selger kvittering på telefonen har du jo alle rettigheter. Hva pris angår kan jeg dessverre ikke uttale meg. Nei, jeg er ikke bowling-geek. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fanden. Jeg har "ååååååå-å-å-ååå, leva livet!" på hjernen. Duste-Chand!!!! Det er jo Åge Aleksandersen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Oki, takk Minus Må huske å spørre om kvitteringen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jojo, men x-factor inderen covra den i showet. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fanden. Jeg har "ååååååå-å-å-ååå, leva livet!" på hjernen. Duste-Chand!!!! Det er jo Åge Aleksandersen? Jada, men den X-Factor "møt vinneren"-reklamen går på tv hele tiden... Liker IKKE Chand og stemmen hans... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Han høres jo prikk lik ut alle de andre trønder-rockerne. Bare ikke så raspete som DDE eller så gurglete som Åge. Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Oki, takk Minus Må huske å spørre om kvitteringen. Bare hyggelig! Synes du skal ta meg med på kino som takk for gode råd. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du bor altfor langt unna :0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Love Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg