Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

det er en iPhone, hva tror du?

 

Alle jeg kjenner som har(hatt) det ender opp med å knuse dem til slutt etter selvfølgelig å aldri ha brukt den til noe mer nyttig enn å skytefolk med shotgun-addon, drikke falsk øl og spille noen teite spill, resten kunne du gjort på hvilken som helst telefon.

Jeg vil nå si at du heller kan kjøpe deg en dsi ellerno i stedet :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig fornøyd med iPhonene jeg fikk kjøpt brukt for 1500 for noen måneder tilbake. Er jo omtrent billigere enn det meste annet av kvalitet.

 

Lurte også på å kjøpe meg en sånn eldre-telefon. Med kun sms og telefon. Men.. ganske kjekt med skikkelig musikkspiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Egil: Begrunnelse?

 

Overpriset i forhold til hva man får for pengene.... Ebay er et nøkkelord her. Får ulåste telefoner til en vesentlig lavere penge. Finnes forøvrig bedre telefoner til samme pris, men en veldig viktig faktor for iPhone-eiere, er jo faktisk å kunne si; " Se på meg! Jeg har iPhone!!! "

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har handlet masse på ebay og aldri vært utsatt for noe skummelt enda. Sist brukte jeg 5500,- på noe jeg hadde måttet ut med 8500,- for her til lands, inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Men har man råd er det lov å være totalt ufornuftig av og til. 6k er jo ikke et betydelig beløp om man ser litt på hva andre helt vanlige ting koster.

Jaja, selvfølgelig. Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok kjøpt den selv (evt. HTC Hero).

 

Men som jeg nesten sa i Hardwarecaféen: God natt! :wee:

Lenke til kommentar

Har du ikke mulighet til å kombinere ditt abonnement med iphone?

 

Uansett; reklamasjonsretten har mye å si for hvor dyrt det blir med iPhone over lengre tid. Det er ikke akkurat usannsynlig at det kan skje noe på 5 år med en mobil, og iPhone er jo ekstra komplisert i forhold til gamle vanlige telefoner.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...