multisync Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20449378Er dette et bra kjøp..? det er en iPhone, hva tror du? Alle jeg kjenner som har(hatt) det ender opp med å knuse dem til slutt etter selvfølgelig å aldri ha brukt den til noe mer nyttig enn å skytefolk med shotgun-addon, drikke falsk øl og spille noen teite spill, resten kunne du gjort på hvilken som helst telefon. Jeg vil nå si at du heller kan kjøpe deg en dsi ellerno i stedet Endret 7. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20449378Er dette et bra kjøp..? det er en iPhone, hva tror du? I forhold til pris og i og med at den er brukt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Se her http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...-3gs-16gb-svart Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje jeg skal begynne med noe slik jeg også? Ser for meg at lange turer i kulda hadde fått meg litt trøttere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20449378Er dette et bra kjøp..? Så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Objektivt sett så er iPhone et dårlig kjøp. Man får ulåste telefoner til noen få hundrelapper. Og selv om iPhone er fantastisk så er det bare en enkel & grei telefon. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bytex: Og rådyrt abonnement? Egil: Begrunnelse? Jann-Ove: Joda, du skal få lov til å mene det. Men nå har jeg tenkt til å kjøpe iPhone uansett, og lurer på om dette er et godt kjøp i forhold til at jeg skal ha en iPhone? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er rimelig fornøyd med iPhonene jeg fikk kjøpt brukt for 1500 for noen måneder tilbake. Er jo omtrent billigere enn det meste annet av kvalitet. Lurte også på å kjøpe meg en sånn eldre-telefon. Med kun sms og telefon. Men.. ganske kjekt med skikkelig musikkspiller. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal man først ha iPhone, så bør man kjøpe ny fra forhandler - 5 års reklamasjonsrett er flott på en så dyr telefon. Men ja, iPhone er en flott telefon. Men nå er den jo blitt helt vanlig, selv mamma har jo en iphone :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Egil: Begrunnelse? Overpriset i forhold til hva man får for pengene.... Ebay er et nøkkelord her. Får ulåste telefoner til en vesentlig lavere penge. Finnes forøvrig bedre telefoner til samme pris, men en veldig viktig faktor for iPhone-eiere, er jo faktisk å kunne si; " Se på meg! Jeg har iPhone!!! " Endret 7. januar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 iPhone er digg, men for dyr. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men har man råd er det lov å være totalt ufornuftig av og til. 6k er jo ikke et betydelig beløp om man ser litt på hva andre helt vanlige ting koster. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Wikipedersen: Oi, bare 1500? Egil: Ebay er stort og skummelt, aldri handlet der før. Dessuten var det meste på rundt 700 dollar som blir ca mellom 3000-4000 uansett med frakt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her er et annet bruksområde for iPhone. UNLOAD ON THESE N*GGAS!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har handlet masse på ebay og aldri vært utsatt for noe skummelt enda. Sist brukte jeg 5500,- på noe jeg hadde måttet ut med 8500,- for her til lands, inkludert frakt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jann-Ove: Jeg synes det er stor forskjell på 4000 og ha mitt eget abonnement, og å kjøpe den i butikk til jævlig dyr pris og måtte ha et annet abonnement. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men har man råd er det lov å være totalt ufornuftig av og til. 6k er jo ikke et betydelig beløp om man ser litt på hva andre helt vanlige ting koster. Jaja, selvfølgelig. Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok kjøpt den selv (evt. HTC Hero). Men som jeg nesten sa i Hardwarecaféen: God natt! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Har du ikke mulighet til å kombinere ditt abonnement med iphone? Uansett; reklamasjonsretten har mye å si for hvor dyrt det blir med iPhone over lengre tid. Det er ikke akkurat usannsynlig at det kan skje noe på 5 år med en mobil, og iPhone er jo ekstra komplisert i forhold til gamle vanlige telefoner. Endret 7. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her er et annet bruksområde for iPhone. UNLOAD ON THESE N*GGAS!! Se filmen hos Youtube Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg