christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg digger digger digger hesten "min" Blir aldri lei av å se på dette bildet! Det er vel ikke i kristiansand? Niks. Nesodden. k, da ser vel sånne ridesentere noelunde like ut Hehe, jaaa de gjør nok det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Føkk deg jeg har fortsatt spade! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hører på Coldplay - Lost Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Latias: Du er en idiot. Ikke? Vel du nevner shutup....horse her når du ikke vil at folk skal begyne med det, du skøyt deg litt i foten der. Du trenger ikke å takke meg. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fattern har en barsk Dølahest Christina. Kult Jeg digger digger digger hesten "min" Blir aldri lei av å se på dette bildet! Det er vel ikke i kristiansand? Niks. Nesodden. Ei venninne av Anfall på forumet henger der, så vidt jeg har forstått det. Hvis ikke du er venninnen da Vet ikke hvem det er Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nesodden invades DNFK Må få flere Oslo-folk hit! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Flere fra Røros, Hedmark og Nord-Trøndelag tenker jeg vi sier Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å, er det mange fra Nesodden her? Er jo nesten Oslo da, Latias. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Huff. Da ble det ny telefon... Fant Samsung U800 Soulb på ebay til drøye tusenlappen, med en selger som ikke har noe imot å oppgi feil verdi. Håper den glir gjennom tollen - billig blir det uansett. Telefoner <1cm i tykkelse er vanskelige å finne. Og de blir fort erstattet av nye mer fancy og tykkere modeller Men nå har jeg brukt så lite på mobiltelefon i de siste 4 årene at jeg ikke ser noe problem med å koste på meg dette. 2200,- over 3 år? Ikke ille i forhold til mange andre. Endret 7. januar 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å, er det mange fra Nesodden her? Er jo nesten Oslo da, Latias. Akershus er ikke Oslo! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Flere fra Røros, Hedmark og Nord-Trøndelag tenker jeg vi sier Å? Så det lever altså folk på Hedmark enda? Så det var 37 minus grader der i går ...Nei vent det var 47-.. Han TV2 reporteren kasta en kopp rykende varm kaffe opp i luften og kaffe vannet ble instant til snø :S DET ER KALDT DET !!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Niks. Nesodden. Interessant. Kjenner du ei som heter Marte der? Endret 7. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Christinahk, har du egen hest på stalen der? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Btw jobb i mårra, så cyas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han TV2 reporteren kasta en kopp rykende varm kaffe opp i luften og kaffe vannet ble instant til snø :S DET ER KALDT DET !!! Haha, pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Niks. Nesodden. Interessant. Kjenner du ei som heter Marte der? Hmm, vet om et par... Christinahk, har du egen hest på stalen der? Ikke egen nei, men er bare jeg som rir den jeg rir, så han blir på en måte litt min likevel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei fy faen. Må øke skjørtejeger skillzYou're doing it wrong. Føkk deg! Jeg har spade! So? Jeg har rabiat kvinnfolk som jeg sender etter deg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Niks. Nesodden. Interessant. Kjenner du ei som heter Marte der? Hmm, vet om et par... Christinahk, har du egen hest på stalen der? Ikke egen nei, men er bare jeg som rir den jeg rir, så han blir på en måte litt min likevel kan du finne ut hvor mye det koster å ha en hest på helfor der? har en som trenger billig stalplass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, pics or it didn't happen! Ikke TV2 da, men det er vel ikke så nøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg