Nopros Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis alle i DNFK gir en tier så har du rundt 300 kr hvert fall Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis alle i DNFK gir en tier så har du rundt 300 kr hvert fall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis alle i DNFK gir en tier så har du rundt 300 kr hvert fall Jeg gir han ikke en øre en gang! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis alle i DNFK gir en tier så har du rundt 300 kr hvert fall Jeg gir han ikke en øre en gang! Øre ditt kan du beholde men har du ei krone så Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis alle i DNFK gir en tier så har du rundt 300 kr hvert fall Jeg gir han ikke en øre en gang! +1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg donerer en femtilapp om han stikker en bit nyskrellet, fersk ingefær-rot opp i rumpa og lar den være der i minst en halv time. Det hele må selvsagt dokumenteres. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Oda, har ikke sett noe til deg i TG-trådene som jeg kan huske, skal du dit? Foresten, så ei ungjente som var helt lik deg i dag Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg donerer en femtilapp om han stikker en bit nyskrellet, fersk ingefær-rot opp i rumpa og lar den være der i minst en halv time. Det hele må selvsagt dokumenteres. 100, så GJØR jeg det Hvem skal analysere filmen?... ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg donerer en femtilapp om han stikker en bit nyskrellet, fersk ingefær-rot opp i rumpa og lar den være der i minst en halv time. Det hele må selvsagt dokumenteres. 100, så GJØR jeg det Hvem skal analysere filmen?... ^^ Ikke jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Tom waits for Alice kan analysere den. Han er sikkert herda i sinnet etter flere år på forumet. Endret 7. januar 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 800 kroner?... Men HOW ? ' Slutte å handle på Meny, så hjelper det kanskje Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men hvem skal da hjelpe RedBull med norges overskuddet? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg digger digger digger hesten "min" Blir aldri lei av å se på dette bildet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke du. Norsk red bull er bare utvanna skvip uansett ift det de har ellers i Europa. Reglene er fortsatt mye strengere på koffeininnholdet enn i Sverige eller andre EU-land. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men hvem skal da hjelpe RedBull med norges overskuddet? Tror ikke du bidrar noe særlig til det uansett. Jeg digger digger digger hesten "min" Blir aldri lei av å se på dette bildet! Søtt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er ikke RedBull det samme i Sverige og Norge? Trodde det bare var en sånn "ungdomsmyte" at de var forskjellige. Grunnen til at det ble lovlig i Norge var jo et EU/EØS-direktiv som gjorde at norske myndigheter ikke lengre hadde lov å nekte import. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er brukernavnet ditt på stumbleupon? Så kan jeg legge deg til. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva er brukernavnet ditt på stumbleupon? Så kan jeg legge deg til. Samme som her tror jeg! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Frem til 2009 var Red Bull ulovlig i Norge pga koffeininnholdet, og var klassifisert som legemiddel. I 2009, endret EU reglene om koffein, slik at det ikke lenger ansees for å være et legemiddel, og Red Bull styres derfor av andre regler, og kan selges i Norge som enhver annen leskedrikk.[1] Den opprinnelige Red Bull inneholder blant annet sukker, B-vitaminer, taurin og koffein, men i Norge vil drikken ha en redusert mengde vitamin B6. Like mye koffein og taurin, men litt mindre B6, hva nå enn det er godt for. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Så du er glad i å ri Christina ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg