L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tittelforslag til Gullkornet? "Du kjenner meg" Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 God Kvæld ! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sitter med kaffe og øver til muntlig tentamen i morgen. Henrik Ibsen tror jeg er det kjedeligste jeg har vært bortpå. Har sovnet to ganger allerede av ren kjedsomhet. Våknet med hodet på tastaturet og en helvetes lang "tekst" å viske bort. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ferdig i TG køen så sitter bare og ser på og vurderer. Men jeez 850 spenn? :/ Pluss mat Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Do it captn! Vi har ett elevbedriftprosjekt og sliter litt med idèer, eller jeg har noen, men de blir ikke så godt mottat Noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Do it captn! Vi har ett elevbedriftprosjekt og sliter litt med idèer, eller jeg har noen, men de blir ikke så godt mottat Noen innspill? Dere kan være "døgnåpne" = 24/7-strippere! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Selg hjemmelaget såpe. Sånt er eksklusivt og kan prises deretter. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal registreres i Brunnøysund registeret så stripping tror jeg blir uaktuelt, vi har ett startkapital på 500. Lars: Høres ut som en god ide Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Do it captn! Vi har ett elevbedriftprosjekt og sliter litt med idèer, eller jeg har noen, men de blir ikke så godt mottat Noen innspill? Sett opp en døgnrytmeplan og tilby folk kurs i å få seg en skikkelig døgnrytme. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kombinasjonen sykkel med piggdekk + starthjelp m/batteri kan være innbringende i disse dager. Skal ikke store parkeringsplassen til før det er bare å håve inn penger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bleiebarn! Geriljakardio var awesum! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) @nopros Tilby kursing i grunnleggende internettsikkerhet kan jo være en ide. Alt man trenger er noen foldere som reklame, tilgang til et klasserom, projektor og powerpoint. Samt noen som er villig til å stå å preike om ting som vi geeks tar for gitt. Målgruppe kan være eldre som har kommet seg på nett og andre nybegynnere i internettverdenen. Her kan det sammarbeides med sånne aktivitetsentre for eldre bl.a. Endret 7. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 God ide av Lars. Folk får aldri nok undervisning i bruk av internett og PC. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg syns det er rart at ikke IT taes inn som fag i grunnskolen. Det er så mye dritt man kan tulle seg borti, som er likegreit å få plukka vekk med en gang. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Do it captn! Vi har ett elevbedriftprosjekt og sliter litt med idèer, eller jeg har noen, men de blir ikke så godt mottat Noen innspill? 800 kroner?... Men HOW ? ' Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Webdesign skulle vært obligatorisk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Mr. Langtnick, hvorfor ikke dele kontonummeret? Da får du kanskje litt penger tikkende inn... eller ut Endret 7. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mr. Langtnick, hvorfor ikke dele kontonummeret? Da får du kanskje litt penger tikkende inn... eller ut Fikk så kjeft f orrige gang jeg la ut noe bilder med "privat" info, og at det ikke var bra i en ond persons hender så jeg får vell bare høre etter da Ellers så er det vell ikke så mye og ta ut der anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg