Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mornings. Noen som vet om noen elektronikkjeder som fører en dings/et 2,5" harddiskkabinett med egen strømkilde hvor man kan smøre inn et SD-kort og kopiere innholdet over til disken. Noe i samme gate som Epson P-2/4000 eller liknende. Har sjekket teknimagasinet, clas ohlson og elkjip.

Lenke til kommentar
landsforeningen for uventet krybbedød og sjømannskirka er agressive på tlf'en i dag.

Er det bare jeg som er uheldig som blir oppringt av disse en gang om dagen nesten ell?^^

Uheldig? oO

Jeg vil gjerne oppringes. Send dem videre til meg. =D

Og for forumets mannlige "halvdel":

Arabisk onani med motorsag, vondt eller godt? =D

Lenke til kommentar
landsforeningen for uventet krybbedød og sjømannskirka er agressive på tlf'en i dag.

Er det bare jeg som er uheldig som blir oppringt av disse en gang om dagen nesten ell?^^

Neh, men Norsk Telekompetanse ringte meg her i morrest. Kjente igjen nummer-serien så jeg tok tlf og sa "æ søv" å la på ^_^

Lenke til kommentar

Typen var snill og gav 100 spenn enagng for noen år siden. Har har blitt terrorisert av krybbedød siden det.

Hørt om fler som har mistet barn i krybbedød som har blitt oppringt. De har fått tak i lister og ringer for å presse penger ut av dem. Helt grusomt. Var sak om det i fjor i avisa.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne oppringes. Send dem videre til meg. =D

"Har dere hørt om forumet på hw.no? Det er ei bruker der Nie, hun ville gjerne prate litt" Indeed^^

Gidder ike å ta tlf lenger, blir oppringt av alt mulig rart. Reserverte meg mot det i 2004, men sjekka igjen nå. Humanitære organisjasjoner og lignende var fritatt, så jeg måtte krysse av et annet sted der også..

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Typen var snill og gav 100 spenn enagng for noen år siden. Har har blitt terrorisert av krybbedød siden det.

Hørt om fler som har mistet barn i krybbedød som har blitt oppringt. De har fått tak i lister og ringer for å presse penger ut av dem. Helt grusomt. Var sak om det i fjor i avisa.

Så og si samtlige som ikke har satt seg på reservasjonslister i brreg blir oppringt. At folk som da akkurat har opplevd triste ting blir ringt vil således skje statistisk dessverre :/.

Så er ikke sikkert at de gjør det med vilje - men telefonselgerfirmaer (IKKE selgerne, de jobber kun slik de får beskjed om, og på akkordlønn) skyr ingen midler for å tjene penger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...