Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Nesetippen svir den er rød omtrent, what I do? :/ EDIT: La til noe. Endret 7. januar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Herr Brun: en gal familie er bedre enn en kjedelig, vanlig familie Nei. Det er ikke det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Banna dritt. Her spør jeg han ene kisen med fagbrev hvorfor ikke brannmuren min klarer å dele ut IP adresser også kauker han ut som en gal prest om at jeg må ha DHCP på servern istede. DET FUNKER DA FAEN LIKE BRA PÅ BRANNMUREN DIN JÆVLA DOTT! brannmur.. dele ut ip.. waat? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noe så jævlig og. Når han gikk skrudde jeg på DNS-tjenesten og da funka det . Selvlært er vellært... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Banna dritt. Her spør jeg han ene kisen med fagbrev hvorfor ikke brannmuren min klarer å dele ut IP adresser også kauker han ut som en gal prest om at jeg må ha DHCP på servern istede. DET FUNKER DA FAEN LIKE BRA PÅ BRANNMUREN DIN JÆVLA DOTT! brannmur.. dele ut ip.. waat? Pfsense med DHCP ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ahah. Ja, stemmer. Glemte å tenke på det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du trodde ikke seriøst jeg kjørte kun windowsbrannmur i i nettet mitt ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, fulgt med siden det gikk på MTV for 11-12 år siden Men jeg får ikke sagt det nok ^^ Haha, trodde du prata om daria.no. Nettstedet alle brukte til innleveringer før det ble begynt med plagieringskontroll. Lol, nei. Er du galen Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som skal kjøpe Googles nye Android phone Nexus One? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som skal kjøpe Googles nye Android phone Nexus One? Negative. Er fornøyd med den mobilen jeg har nå: Omnia, i900. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 min 3310 slår alt. Kneel bitches! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du trodde ikke seriøst jeg kjørte kun windowsbrannmur i i nettet mitt ? Har jeg ikke sagt. Men jeg trodde som så at du hadde fått for deg at man skal bruke brannmur til å dele ut ip i stedet for DHCP. siden tanken er den at man kjører dedicated DHCP i pfsense, ble den litt rar for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 min 3310 slår alt. Kneel bitches! 3310 du også? 3310 er awesome! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du trodde ikke seriøst jeg kjørte kun windowsbrannmur i i nettet mitt ? Har jeg ikke sagt. Men jeg trodde som så at du hadde fått for deg at man skal bruke brannmur til å dele ut ip i stedet for DHCP. siden tanken er den at man kjører dedicated DHCP i pfsense, ble den litt rar for meg Det var noe slikt jeg mente og. Han knerten som skulle hjelpe meg påsto at det var verdensundergang om jeg brukte brannmuren til DHCP. Man kunne tydligvis ikke styre brannmuren fra serveren ... Noen som har fått fagbrevet for en håndjager ja. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Geekspeak, to speak = å snakke. Man kan ikke snakke uten et språk. Men skal vi gi oss der? Nope. Geek speak is how the uninitiated refer to the jargon and special vocabulary used by those immersed in computers and other fields of information technology. source: http://www.google.no/search?rlz=1C1CHOO_no...peak+definition første treff: http://searchstorage.techtarget.com/sDefin...i212181,00.html Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 En ting, ikke kom og kall Google for en kilde. Det er kun en søkemotor! Ditt første treff er kilden, men greit. Sikkert riktig det du fant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Geekspeak, to speak = å snakke. Man kan ikke snakke uten et språk. Men skal vi gi oss der? Nope. Geek speak is how the uninitiated refer to the jargon and special vocabulary used by those immersed in computers and other fields of information technology. source: http://www.google.no/search?rlz=1C1CHOO_no...peak+definition første treff: http://searchstorage.techtarget.com/sDefin...i212181,00.html Sjekk de neste definisjonene da, smartass. http://www.yourdictionary.com/computer/geekspeak - Technical LANGUAGE For ikke å si definisjonen av jargon. Som er en spesiell type språk, tilpasset et felt (f. eks. teknisk sjargong, musikksjargong osv.). ergo, geekspeak er et språk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 En ting, ikke kom og kall Google for en kilde. Det er kun en søkemotor! Ditt første treff er kilden, men greit. Sikkert riktig det du fant. Jeg vet ikke om du var direkte dum eller kverulerende nå, siden du ikke skjønte det åpenbare. Såklart var første treffet kilden. (Skal man være enda mer pirkete så er ikke første treffet som er kilden heller, det er derimot Sue McConnell) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 For noen kverulantkjerringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg