Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sikkert bare en test. Faen, trodde grøt sku mette jeg :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er vel test for å se at de fungerer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tester pleier å være nøyaktig kl. 12:00 for nettopp ikke å skape panikk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 MrLeftfield, du phailer. Er jo ikke lesbart. Geekspeek, siden ordet er på engelsk, burde ikke da det du skriver også være på engelsk. Eksisterer ikke noe ÆØÅ i det engelskealfabet... spar meg plx. Du er ikke intelligent nok til å skjønne at jeg også gjorde narr av nårvigin-inglisj Som jeg syns forøvrig er fønneh også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og det oppdaget du først nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, fulgt med siden det gikk på MTV for 11-12 år siden Men jeg får ikke sagt det nok ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sap forumkafé? Jeg kommer fra en gal familie. Drar heldigvis tilbake til Drontheim snart. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har mekka meg pytt i panne nå nom nom Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, fulgt med siden det gikk på MTV for 11-12 år siden Men jeg får ikke sagt det nok ^^ Haha, trodde du prata om daria.no. Nettstedet alle brukte til innleveringer før det ble begynt med plagieringskontroll. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 MrLeftfield, nei jeg sparer deg ikke. Get on your knees and I will show mercy. En annen ting, du skal igrunn kun snakke/skrive norsk, svensk, dansk eller engelsk... Selvom tråden heter Den Nye Forumkaféen så betyr ikke det at alle regler opphører. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har mekka meg pytt i panne nå nom nom Har vært på Burger King. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 FU! Jeg vil ha burger fra Burger King nå! Jeg har RedBull tho Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 MrLeftfield, nei jeg sparer deg ikke. Get on your knees and I will show mercy.En annen ting, du skal igrunn kun snakke/skrive norsk, svensk, dansk eller engelsk... Selvom tråden heter Den Nye Forumkaféen så betyr ikke det at alle regler opphører. skal vi først kverulere så er ikke geekspeak et språk ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Åpnet akkurat en cola. Men det står tre bokser Rered Bull i kjøleskapet som muligens ikke står der i morgen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Geekspeak, to speak = å snakke. Man kan ikke snakke uten et språk. Men skal vi gi oss der? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Herr Brun: en gal familie er bedre enn en kjedelig, vanlig familie Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Banna dritt. Her spør jeg han ene kisen med fagbrev hvorfor ikke brannmuren min klarer å dele ut IP adresser også kauker han ut som en gal prest om at jeg må ha DHCP på servern istede. DET FUNKER DA FAEN LIKE BRA PÅ BRANNMUREN DIN JÆVLA DOTT! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eksperter er oppskytt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noe så jævlig og. Når han gikk skrudde jeg på DNS-tjenesten og da funka det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg