Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Wait, med DNF mener du Duke Nukem Forever? Isåfall, har du en kilde på det? Finner ikke noe om det på nettet. Seff Fuck yeah! Det spillet kommer ut en gang, det kan jeg garantere. Det har for mye oppmerksomhet og hype rundt seg til at noen tør å la det ligge. Men om spillet kommer til å være ferdig når det gies ut, eller om det er i vår levetid overhodet er en annen sak.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det spillet kommer ut en gang, det kan jeg garantere. Det har for mye oppmerksomhet og hype rundt seg til at noen tør å la det ligge.Men om spillet kommer til å være ferdig når det gies ut, eller om det er i vår levetid overhodet er en annen sak.. Gud som jeg håper det. Duke er awesome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg forventer at alle har fått med seg "Ventrilo Harrasment" med Duke Nukem-stemmene? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg forventer at alle har fått med seg "Ventrilo Harrasment" med Duke Nukem-stemmene? Negative. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg forventer at alle har fått med seg "Ventrilo Harrasment" med Duke Nukem-stemmene? Jeg har ihvertfall det "I got balls of steel" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gawd, jeg føler meg n00bish nå Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gawd, jeg føler meg n00bish nå Hvorfor det da? Btw, føler deg eller er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg forventer at alle har fått med seg "Ventrilo Harrasment" med Duke Nukem-stemmene? Negative. *PS: jeg tar ingen ansvar om det er feil video, da alt jeg kan gjøre er å google etter videoer. Youtube er sperra på jobb. * Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gawd, jeg føler meg n00bish nå Hvorfor det da? Btw, føler deg eller er? Føler meg. Er sikkert også. Her har jeg gått rundt og vært sulten og whina som en liten sutreunge i dagesvis. I dag så jeg etter i et lite brukt skap og fant en uåpna pakke med havregryn. Jeg kunne levd som en konge på havregrynsgrøt hele tiden jo :| Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HAHAHAHAHAH Sjur. Du ble EID Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah. Eid av meg selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah. Eid av meg selv Men så billig som du er så øker ikke det formuen din særlig. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) 1234 innlegg. Edit: Det varte ikke lenge. Endret 7. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gruppe: Medlemmer Innlegg: 1235 Ikke sant ja Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HAHAHAHAHAH Sjur. Du ble EID herreminlol, jeg lo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Why was that even fønneh? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Why was that even fønneh? sejm rizån dis is fønneh. Geekspeek. Men det mestlol var at sjur hadde faktisk mat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah. Eid av meg selv Men så billig som du er så øker ikke det formuen din særlig. Ha ha, true Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 MrLeftfield, du phailer. Er jo ikke lesbart. Geekspeek, siden ordet er på engelsk, burde ikke da det du skriver også være på engelsk. Eksisterer ikke noe ÆØÅ i det engelskealfabet... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg blir litt nervøs når flyalarmen går kl. 14:49. Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg