Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sameboe, ligger en uspist Pizzaslice her, come and get it! *løpe* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Møtte opp til forelesning 8:15 i dag, og var forberedt for en fire-timers forelesning, så jeg (og alle andre) ble meget fornøyd da læreren sa at vi bare har forelesning til 10. \o/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her er det fremdeles -32. Det er litt småkjedelig... Brrrrr..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Typisk! En av de kaldeste dagene på skolen, så er det tomt for kakao i kantina... Hahahahaha.. Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Hvor befinner denne automaten seg? Personalrommet, den er med andre ord ikke tilgjengelig for deg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 -32 er digg da. Utenom at det ikke går an å puste da. Eller bevege seg. Og man fryser så ille at man får vondt. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Haha, her er det faktisk bare et sted mellom -15 og -20. Men nå blåser det faen meg og da blir det fort et helvete igjen. Endret 7. januar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yeah. Det er visstnok varmere i dag her da, woo! Ikke varmt nok til at jeg peller meg på butikken riktignok. Er ikke mye vits med 22 kr uansett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hva lever du på egentlig smurf? om du fortsatt bare har 22 kr Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Av hans evne å være sta, samt luft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og om ikke så alt for lenge, oppdager vi at han ikke har mer enn én fot igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yey, mulig DNF kommer ut likevel \o/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 America! (Fuck yeah!) \o/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Smurfelurf: Du får jo en cola for de 22 kronene dine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ooh, det minte meg på at jeg må gå å kjøpe meg en Cola for en 5er. Mmm, Bedriftspris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Yey, mulig DNF kommer ut likevel \o/ Wait, med DNF mener du Duke Nukem Forever? Isåfall, har du en kilde på det? Finner ikke noe om det på nettet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hva lever du på egentlig smurf? om du fortsatt bare har 22 kr Vann, tyggis, smint, doc halslinser og hockeypulver, samt den ene boksen med bønner jeg fant i ei pappeske i går. Av hans evne å være sta, samt luft. Det var ikke så alt for sterk overdrivelse. Skremmende nok. Smurfelurf: Du får jo en cola for de 22 kronene dine. Hva i all verden skal jeg med cola? Jeg har vann i springen, om det skranter på, kan jeg smelte sne. Nei, kjøper vel mer bønner tenker jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Wait, med DNF mener du Duke Nukem Forever? Isåfall, har du en kilde på det? Finner ikke noe om det på nettet. Seff Fuck yeah! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Typisk! En av de kaldeste dagene på skolen, så er det tomt for kakao i kantina... Hahahahaha.. Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Hvor befinner denne automaten seg? Personalrommet, den er med andre ord ikke tilgjengelig for deg.. I have no boundaries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg