Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den sentrale måleren her i byen (Kristiansund), viser -11. Var 14 grader da jeg sto opp inne i stua her, for jeg hadde så klart fått til å slått av varmeovnen på ett eller annet vis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Står -20 på gradestokken utenfor vinduet mitt..og jeg må bort på stasjonen snart. Hutre...og sikkert bli forbauset over noen jenter som ikke har klær på seg idag også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg vurderer sterkt å gå ut med søppelposen i kun morgenkåpe, for å skape litt hakeslepp for forbipasserende. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Har ikke du egen kakaoautomat på kontoret? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eg tok turen ut i pysjbukse og T-skjorte i går for å hente posten. Gjekk kjempefint det, var friskt og godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Har ikke du egen kakaoautomat på kontoret? Nei, har på personalrommet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg mener greit nok, har du fin cleavage/rompe, vis den for all del frem, men ikke i 20 minusgrader for enhver pris. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Typisk! En av de kaldeste dagene på skolen, så er det tomt for kakao i kantina... Hahahahaha.. Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Hvor befinner denne automaten seg? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eg tok turen ut i pysjbukse og T-skjorte i går for å hente posten. Gjekk kjempefint det, var friskt og godt. så poster du her om par dager og whiner over hvor forkjøla og sjuk du er Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eg tok turen ut i pysjbukse og T-skjorte i går for å hente posten. Gjekk kjempefint det, var friskt og godt. så poster du her om par dager og whiner over hvor forkjøla og sjuk du er Seier som Emil: Det viktigaste er å halde seg varm og tørr på føtene. Sivsko og raggsokkar FTW!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er sulten, og har ikke mat What to do? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gå ut og kjøpe mat. Evt drepe mat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er sulten, og har ikke mat What to do?Ta noe å drikke. Det stagger sulten. ------------ Det verste med denne kulden er at når jeg våkner så bruker jeg en times tid eller noe sånt bare på å kunne bevege meg sånn nogenlunde normalt. Gleder meg til kuldeperioden er over. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Gå ut og kjøpe mat. Evt drepe mat. Penger har jeg ikke Så kjøpe er utelukket Og Drammen har da ikke så mye dyr, kråker tror jeg ikke er godt heller EDIT: Kan jo komme til deg da Bytex Endret 7. januar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Er masse duer på torget i Drammen. Knock yourself out. Unger som begynner å grine bryr du deg ikke om. Edit: nei, jeg skal på jobb nå. Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det verste med denne kulden er at når jeg våkner så bruker jeg en times tid eller noe sånt bare på å kunne bevege meg sånn nogenlunde normalt. Gleder meg til kuldeperioden er over. Den går ikke over. Dette er starten på en ny istid... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eg tok turen ut i pysjbukse og T-skjorte i går for å hente posten. Gjekk kjempefint det, var friskt og godt. så poster du her om par dager og whiner over hvor forkjøla og sjuk du er Seier som Emil: Det viktigaste er å halde seg varm og tørr på føtene. Sivsko og raggsokkar FTW!!! haha fair play Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er masse duer på torget i Drammen. Knock yourself out. Unger som begynner å grine bryr du deg ikke om. Edit: nei, jeg skal på jobb nå. Damn! Jaja, får spise da jeg kommer hjem da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sameboe, ligger en uspist Pizzaslice her, come and get it! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her er det fremdeles -32. Det er litt småkjedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg