tsghost Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Han trenger ikke hjelp. Han vet osen. Edit: @Smågal Endret 7. januar 2010 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det ble jo ikke en time ekstra søvn, men en time MINDRE søvn. Jeg sto jo opp 10 istedet for 11 (som var meningen). Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han mente vel at det hadde vært digg å legge seg nedpå for en time til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Meh, ikke når man først har stått opp og dusjet og alt. Da kan jeg like godt bare sløve foran PC'n en time ekstra. Og i tillegg ringte arbeidskameraten min og sa han har sitti på dass og bajset i hele natt og ikke fått sove, så jeg må jobbe alene for to. *whine whine* Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bytex: Sukk hjerte, brist ikke. Går nok bra skal du se! Bare gjør det beste ut av dagen din, se på alt det positive du får ut av dagen, ikke det negative. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jaja, har i det minste fri imorgen. Så det blir 10 timer blodslit og så fri 3 dager. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han trenger ikke hjelp. Han vet osen. Edit: @Smågal Sant det.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Meh, ikke når man først har stått opp og dusjet og alt. Da kan jeg like godt bare sløve foran PC'n en time ekstra. Og i tillegg ringte arbeidskameraten min og sa han har sitti på dass og bajset i hele natt og ikke fått sove, så jeg må jobbe alene for to. *whine whine* Jobber ikke du egentlig nattevakt? Hvorfor er du våken nå da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Nei, det er bare hver 3. uke det er nattskift. Vi har 3 skift og bytter hver uke. Jeg blir like oppgitt over menneskeheten hver gang jeg ser en "deilig" fjortisjente i tynn tights og tynn designjakke hutrende bortover gata i -20 grader Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Do want arbeidslyst ... Nei, det er bare hver 3. uke det er nattskift. Vi har 3 skift og bytter hver uke. Jeg blir like oppgitt over menneskeheten hver gang jeg ser en "deilig" fjortisjente i tynn tights og tynn designjakke hutrende bortover gata i -20 grader ja, man kan jo ikke kle på seg og se tjukk ut. Det er jo skadelig Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, det er bare hver 3. uke det er nattskift. Vi har 3 skift og bytter hver uke. Jeg blir like oppgitt over menneskeheten hver gang jeg ser en "deilig" fjortisjente i tynn tights og tynn designjakke hutrende bortover gata i -20 grader Nattskift høres digg ut det, men å bytte mellom natt- og dagskift må jo være et helvetes stress. Du må jo forandre på døgnrytmen hele tida. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 No kidding..men man blir vant til det få ett vis. Går stort sett rundt som en zombie hele dag-uka, da, og legger meg kl 19 og sånt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, det er bare hver 3. uke det er nattskift. Vi har 3 skift og bytter hver uke. Jeg blir like oppgitt over menneskeheten hver gang jeg ser en "deilig" fjortisjente i tynn tights og tynn designjakke hutrende bortover gata i -20 grader reagerte på det samme selv i dag på toget på vei til jobb. Faen meg MANGE som går i tights eller joggesko, eller uten lue. Litt wtf. "Halllooooo i lukan, det er -23, folkens!" Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, må være skikkelig artig når kompiser ringer deg i åttetida og du allerede har lagt deg Inkompetente lærere. Vi fikk først beskjed i dag om at vi har matteprøve på mandag. Ser fram til en innholdsrik helg nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, jeg ble stående og stirre på ei jente igår på togstasjonen. Hun hadde så dyp utringning at puppene nesten ramlet ut, helt åpen jakke og hvit tights. I -20 grader. Tror de har misforstått et par elementære ting. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, det er bare hver 3. uke det er nattskift. Vi har 3 skift og bytter hver uke. Jeg blir like oppgitt over menneskeheten hver gang jeg ser en "deilig" fjortisjente i tynn tights og tynn designjakke hutrende bortover gata i -20 grader reagerte på det samme selv i dag på toget på vei til jobb. Faen meg MANGE som går i tights eller joggesko, eller uten lue. Litt wtf. "Halllooooo i lukan, det er -23, folkens!" Jeg bruker aldri lue på vinteren. Er litt tungvint å ha lue over dreadsa. Skal nok gå til innkjøp av en skikkelig stoner-lue Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 endelig er min pc fiksa, og den vanlige avataren er tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Typisk! En av de kaldeste dagene på skolen, så er det tomt for kakao i kantina... Hahahahaha.. Jeg er glad jeg ikke er tom, og det er heller ikke automaten jeg bruker.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg gruer meg til å gå ut i dag. 13 kalde melder yr. Vet de ikke er helt nøyaktige da, men jeg har ikke termometer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg