Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis ikke du vil, Espen, da kan jeg ta over =D. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Først stiller hun meg et spørsmål, også når jeg svarer med et spørsmål, løper hun avgårde for å bade i blod... Feck? :| du har ofte den virkningen på folk Hvis ikke du vil, Espen, da kan jeg ta over =D. skal du gifte deg med søstra til smurfen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har hørt rykter om at hun har type^^. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Espen, too late Alle diktene dine hadde visst en innvirkning. I alle fall i drømmene mine. "Nærmere deg min pai" Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm... er alle glad i blod? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Det varer ikke lenge, Kitty edit: Blod er kos, selv foretrekker jeg flammer Endret 4. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har hørt rykter om at hun har type^^. akuratt nå ja... har hatt endel gjennom tidene... hmmm... er alle glad i blod? pen farge Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 And heees back from Oslo! Hvordan går det med folk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå husker jeg hvorfor jeg ble glad i #SO og nå er glad i DNFK. Jeg føler meg så utrolig normal når jeg henger her. And heees back from Oslo! Hvordan går det med folk? God morgen., ^^ Hvordan var de konsert-greie-tingene? x) Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) blod er pen farge jah, men svart og rosa er jo bare best da! Endret 4. februar 2008 av Hellaah Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Alastor, finflott. Sitter og prøver å få meg bort herfra så jeg får pussa tenna og blir kvitt den jævlige følelsen i kjeften. Ryktene skal ha det til at forholdet går ad undas, siden han aldri er hos henne, ikke kommer han på bursdagen, feiringa eller valentinsdagen, han uttalte til og med at valentinsdagen bare var piss for at butikkene sku tjene mer penger og foreslo at de skulle drite i det og ikke kjøpe gaver til hverandre. Det var i alle fall planen hans Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Svart og rosa er faktisk tøft. Men personlig er jeg mer glad i svart og rød. Eller grønn og lilla. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hmmm... er alle glad i blod? Ja? Lenke til kommentar
Hellaah Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Svart og rosa er faktisk tøft. Men personlig er jeg mer glad i svart og rød. Eller grønn og lilla. genialt!^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror jeg holder meg til turkis, limegrønn og signalgul da altså. Eller bare sort, evt. marine Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nå husker jeg hvorfor jeg ble glad i #SO og nå er glad i DNFK. Jeg føler meg så utrolig normal når jeg henger her. And heees back from Oslo! Hvordan går det med folk? God morgen., ^^ Hvordan var de konsert-greie-tingene? x) Jeg har ikke heeeelt sansen for Korn må jeg si. Men var tøft nok. Og blod er da nice det? =) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg var så dum at jeg satte på Doom unrated versjonen i går natt. Er det mulig å lage noe så dårlig. "Too intense for theatres" Jau, riktig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke heeeelt sansen for Korn må jeg si. Men var tøft nok. Og blod er da nice det? =) Jeg kjenner folk som hadde latt deg hilse på motorsagen deres for den kommentaren der. xD Blod er nice. Noen ganger. Andre ganger er det freaky. Blod som kommer fra mennesker jeg er glad i, det er freaky. Daaa besvimer jeg. Men utenom det så er det noe av det vakreste som er. ^^ Men egentlig bør alle være glad i blod. Sånn, hva skulle vi gjort uten? x) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte lilla påske-egg med krem på statoil igår Endret 4. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg