Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor får jeg ikke koblet til i Spotify?

du har jo bilde av mr. Hetfield som avatar. hva skal du med spotify som ikke har en eneste Metallica sang da?

Du har jo Metallica som navn, hvorfor har du ikke james hetfield som avatar da?

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

du har jo bilde av mr. Hetfield som avatar. hva skal du med spotify som ikke har en eneste Metallica sang da?

fordi datan min er føkkd, og jeg får ikke lov til å laste ned noe program (faren min sin data) som kan legge på ramme, gjøre bldet mindre OG fortsatt ha god kvalitet.

Lenke til kommentar
Kom hjem fra Thailand natt til igår. Ankom Gardermoen i shorts og t-skjorte, i og med at det var ca 35 grader i thailand. Ble litt småkaldt da jeg skulle gå til bilen i -25 grader! :ermm:

Du endte i det minste ikke som denne uheldige karen:

http://www.dagbladet.no/2010/01/07/nyheter.../kulde/9806220/

God damn! :ohmy:

Det hørtes ikke noe særlig ut! Jeg hadde heldigvis AC og setevarmer i bilen så det ble fort varmt! :)

Lenke til kommentar

fordi datan min er føkkd, og jeg får ikke lov til å laste ned noe program (faren min sin data) som kan legge på ramme, gjøre bldet mindre OG fortsatt ha god kvalitet.

Ok. Finn et bilde, så kan jeg lage avatar til deg. :)

Lenke til kommentar
Kom hjem fra Thailand natt til igår. Ankom Gardermoen i shorts og t-skjorte, i og med at det var ca 35 grader i thailand. Ble litt småkaldt da jeg skulle gå til bilen i -25 grader! :ermm:

du er bra dum om du ankommer Norge om _vintern_ i shorts og t-skjorte og faktisk går ut sånn. IQ korr? "kaldt?" Så rart...

Lenke til kommentar

Bæsj. Jeg greide å stille klokka en time fremover igår når jeg stilte på vekkeklokka. Så jeg sto opp en time før jeg egentlig trenger å stå opp. Nå gidder jeg ikke legge meg bare for en time.

Husker jeg stussa på at klokka "plutselig" var blitt 04 men tenkte ikke noe over det før jeg sovna..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bæsj. Jeg greide å stille klokka en time fremover igår når jeg stilte på vekkeklokka. Så jeg sto opp en time før jeg egentlig trenger å stå opp. Nå gidder jeg ikke legge meg bare for en time.

Husker jeg stussa på at klokka "plutselig" var blitt 04 men tenkte ikke noe over det før jeg sovna..

En times ekstra søvn om morgenen er bare utrolig digg da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...