Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Disse edderkoppene man finner i veden er ikke akkurat de verste da. Verre er det med de svære, hårete krypene som plutselig dukker opp, gjerne i kjellere. Slike jævler man ikke skulle tro fantes i Norge. Jeg er i utgangspunktet ikke redd edderkopper, men da skvetter jeg til som bare faen. Edit: Zeromac, han har vel ikke fått i seg varmen enda da. Jeg skjønner han godt. Sitter gjerne hele første time med jakke og skjerf på meg selv om det er 20 grader i klasserommet. Endret 7. januar 2010 av Olum Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 22 grader her på kontoret.. og jeg sitter her fortsatt med frakken på!.. tar på meg lue nå! hater kulda. 22 grader og du sitter med frakk og lue? O_o ah.. så feil. var 20,5 grader :O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 herregud å gode de appelsinene jeg har kjøpt er! liker at de er sure i smaken, og de her er helt perfekte omnomnomnom. snart skoletid også gitt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 de er ikke så ille, men når du skal til å legge inn en kubbe, så kralver det en fram fra en sprekk og oppover hånda. det ender ofte med en vedkubbe som er slengt utover stuegulvet og en guttunge som slår seg på armene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Edit: Zeromac, han har vel ikke fått i seg varmen enda da. Jeg skjønner han godt. Sitter gjerne hele første time med jakke og skjerf på meg selv om det er 20 grader i klasserommet. Kan være noe med det også. ah.. så feil. var 20,5 grader :O Da jeg sto opp i dag, gikk jeg rundt i bokseren i 18 grader. Brr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Idag er det Lang Ull Under. Brrr! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dere er bløtfiser hele gjengen. Jeg valser rundt i boxern i 14-15 grader hver mårra jeg. Gidder ikke ha på ovnen så mye om natta. Bortkasta strøm! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Samme her Mikkel. Men å våkne til 13 grader i leiligheten er ikke spesielt deilig da =) Heldigvis husket jeg på å slå på ovnen da jeg dro. Så da er det varmt og godt til jeg kommer hjem igjen. Prøve å finne noe godt å drikke til senere. Om jeg snubler over en flaske eller to med gløgg vil kvelden bli perfekt. Gløgg og Mortal Kombat II i kveld hadde vært elskbart. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dere er bløtfiser hele gjengen. Jeg valser rundt i boxern i 14-15 grader hver mårra jeg. Gidder ikke ha på ovnen så mye om natta. Bortkasta strøm! pfft. sikkert du sier bare for å tøffe deg for oss forumbrukere! sikker på at du sover med bobledress og lue! ingen strøm er bortkastet! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gløgg og Mortal Kombat II i kveld hadde vært elskbart. ho ho ho, oh the memories! MKII er jo såååå gøy! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Probin jeg er fra Røros Jeg ble født og oppvokst i ei snøhule. Uslige 20 minus biter ikke noe særlig på meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Oioioi, så tøff du er Mikkel. Jeg fatter virkelig ikke hvordan folk kan synes vinteren er digg. Det er da mye chillere å sitte ute i sola i en shorts i 30 grader enn å gå rundt å hutre med 4 lag klær i -20. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dere er bløtfiser hele gjengen. Jeg valser rundt i boxern i 14-15 grader hver mårra jeg. Gidder ikke ha på ovnen så mye om natta. Bortkasta strøm! Er helt sant at det er en del å spare på å skru ned strøm og varme når en ligger under dyna men de ikke alle har mulighet og det tar som oftest en del tid før varmen kommer krypende tilbake igjen og da er det kanskje litt sent. Med mindre man har sånn automatisk justering av varme som kan skrues opp en time eller to før en står opp. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Visste ikke at du er fra Røros, Mikkel. Jeg bodde 5 mil fra Røros før. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 @MrLeftfield: Kjøpte det i går via Playstation store. Usle 75 kroner for et spill som bringer tilbake mange gode øyeblikk. Det har tilogmed en online mode Spilte mot noen folk online i går. Tok av som pokker xD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 "Account unavailable" på Facebook. Nooooes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eller bare panelovn med termostat? . Setter somregel ned ovnen til 15 grader om kvelden, og opp igjen til 17-18 før jeg drar på jobb. Har og golvvarmen på badet på pittelitt slik at rørene ikke fryser. I tilleg har jeg skuffa snø over grunnmuren rundt hele slik at ikke all varmen siver så fort ut. Visste ikke at du er fra Røros, Mikkel. Jeg bodde 5 mil fra Røros før. Nord eller Sør? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sør. Nærmere kjent Tufsingdalen. Nå glemte jeg nesten å koble til motorvarmen, shiiiiiit. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor får jeg ikke koblet til i Spotify? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fordi spotify er gay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg